Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 20 lip 2025, o 09:49


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:06 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 25 sty 2014
    Posty: 57
    Pomógł: 0

    Witam,
    Właśnie dokonałem kilku zakupów w sklepie ATNEL wszystko ładnie, formularze wypełnione tylko nie wiem czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jak to można sprawdzić? Żadnego e-maila z potwierdzeniem nie dostałem, czy to znaczy, że coś źle zrobiłem? Można jakoś sprawdzić na swoim koncie w sklepie listę zakupów?



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:12 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 10 sty 2014
    Posty: 448
    Lokalizacja: DKL
    Pomógł: 53

    Tu będą jeśli wszystko poszło dobrze: http://sklep.atnel.pl/pl/panel

    _________________
    Migracja z punktu B do punktu C
    Pozdrawiam



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:14 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 25 sty 2014
    Posty: 57
    Pomógł: 0

    Nic tu nie mam i teraz nie wiem. Nie chcę zrobić zamieszania i żeby nie było, że 2 razy to samo zamówiłem, a potem odwoływać. A możesz powiedzieć czy przychodzi e-mail z potwierdzeniem?

    ------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

    Czy po udanych zakupach znikają one z koszyka? Bo u mnie cały czas są więc chyba jednak coś nie tak poszło z tym zamówieniem.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:17 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 10 sty 2014
    Posty: 448
    Lokalizacja: DKL
    Pomógł: 53

    Tak, oczywiście był mail kilka chwil po złożeniu zamówienia.
    Może poczekaj do jutra, jak nic się nie zmieni to zamów jeszcze raz.
    Ew, jak masz wątpliwości to skontaktuj się z obsługą sklepu.

    Edit, jeśli mnie pamięć nie myli to produkty z koszyka wylatują :)

    Może na innej przeglądarce spróbuj.


    Autor postu otrzymał pochwałę

    _________________
    Migracja z punktu B do punktu C
    Pozdrawiam



    Ostatnio edytowano 1 lut 2014, o 00:18 przez matw, łącznie edytowano 1 raz

    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:18 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 25 sty 2014
    Posty: 57
    Pomógł: 0

    OK, dzięki za informacje ;)



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 1 lut 2014, o 07:15 
    Offline
    Moderator
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 03 paź 2011
    Posty: 27416
    Lokalizacja: Szczecin
    Pomógł: 1043

    No dokładnie produkty muszą zniknąć z koszyka inaczej jak ? ;)

    być może nie przeszedłeś ostatniego kroku zakupu

    kolejna sprawa - trzeba na prawdę uważnie podać swój e-mail bo zdarza się i wcale nie tak rzadko, że klienci popełniają literówkę i potem nie dość że nie przychodzi do nich żadne potwierdzenie to jeszcze np (jeśli był kupiony zestaw) to nie przyjdą licencje na programy bo trafią gdzieś w kosmos :(

    jeśli coś nie działa - to zawsze najlepiej od razu zapytać u źródła czyli w Atnel ;) co za problem - jak coś to zadzwoń w sobotę w ciągu dnia ale tak po 12-tej ok ? Albo złap mnie na Skype - to sprawdzimy co i jak

    _________________
    zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO