No dokładnie produkty muszą zniknąć z koszyka inaczej jak ?
być może nie przeszedłeś ostatniego kroku zakupu
kolejna sprawa - trzeba na prawdę uważnie podać swój e-mail bo zdarza się i wcale nie tak rzadko, że klienci popełniają literówkę i potem nie dość że nie przychodzi do nich żadne potwierdzenie to jeszcze np (jeśli był kupiony zestaw) to nie przyjdą licencje na programy bo trafią gdzieś w kosmos
jeśli coś nie działa - to zawsze najlepiej od razu zapytać u źródła czyli w Atnel
co za problem - jak coś to zadzwoń w sobotę w ciągu dnia ale tak po 12-tej ok ? Albo złap mnie na Skype - to sprawdzimy co i jak
_________________
zapraszam na blog:
http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj
Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV
www.youtube.com/mirekk36 ]