Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 5 lut 2025, o 21:29


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:06 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2014
Posty: 57
Pomógł: 0

Witam,
Właśnie dokonałem kilku zakupów w sklepie ATNEL wszystko ładnie, formularze wypełnione tylko nie wiem czy moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Jak to można sprawdzić? Żadnego e-maila z potwierdzeniem nie dostałem, czy to znaczy, że coś źle zrobiłem? Można jakoś sprawdzić na swoim koncie w sklepie listę zakupów?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:12 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2014
Posty: 447
Lokalizacja: DKL
Pomógł: 53

Tu będą jeśli wszystko poszło dobrze: http://sklep.atnel.pl/pl/panel

_________________
Migracja z punktu B do punktu C
Pozdrawiam



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:14 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2014
Posty: 57
Pomógł: 0

Nic tu nie mam i teraz nie wiem. Nie chcę zrobić zamieszania i żeby nie było, że 2 razy to samo zamówiłem, a potem odwoływać. A możesz powiedzieć czy przychodzi e-mail z potwierdzeniem?

------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

Czy po udanych zakupach znikają one z koszyka? Bo u mnie cały czas są więc chyba jednak coś nie tak poszło z tym zamówieniem.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:17 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2014
Posty: 447
Lokalizacja: DKL
Pomógł: 53

Tak, oczywiście był mail kilka chwil po złożeniu zamówienia.
Może poczekaj do jutra, jak nic się nie zmieni to zamów jeszcze raz.
Ew, jak masz wątpliwości to skontaktuj się z obsługą sklepu.

Edit, jeśli mnie pamięć nie myli to produkty z koszyka wylatują :)

Może na innej przeglądarce spróbuj.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Migracja z punktu B do punktu C
Pozdrawiam



Ostatnio edytowano 1 lut 2014, o 00:18 przez matw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2014, o 00:18 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2014
Posty: 57
Pomógł: 0

OK, dzięki za informacje ;)



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lut 2014, o 07:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27354
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 1042

No dokładnie produkty muszą zniknąć z koszyka inaczej jak ? ;)

być może nie przeszedłeś ostatniego kroku zakupu

kolejna sprawa - trzeba na prawdę uważnie podać swój e-mail bo zdarza się i wcale nie tak rzadko, że klienci popełniają literówkę i potem nie dość że nie przychodzi do nich żadne potwierdzenie to jeszcze np (jeśli był kupiony zestaw) to nie przyjdą licencje na programy bo trafią gdzieś w kosmos :(

jeśli coś nie działa - to zawsze najlepiej od razu zapytać u źródła czyli w Atnel ;) co za problem - jak coś to zadzwoń w sobotę w ciągu dnia ale tak po 12-tej ok ? Albo złap mnie na Skype - to sprawdzimy co i jak

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO