MarekW23 napisał(a):
Cóż, zestaw (Neutrino wraz z książką)
Cóż musiałoby to być kupione bezpośrednio u nas, nie zaś u któregoś z dystrybutorów
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
czyli ani w tme.pl ani w Bootland
MarekW23 napisał(a):
(zwarcie na PCB, uszkodzony potencjometr LCD)
zestawy przed wysłaniem muszą mieć wgrany bootloader, zaprogramowany FT232R oraz wbudowany programator USBasp na pokładzie. Gdyby więc było fabrycznie zwarcie na potencjometrze to nie dalibyśmy rady tego wgrać
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
.... A pamiętacie jak pisał w pierwszym poście ?
MarekW23 napisał(a):
(regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, obrazu nie ma!)
pewnie z tych nerwów, że OBRAZU nie ma - ukręcił go - tak jak opisywałem wyżej, a to mały delikatny potencjometr
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
Nie wiem jakiego obrazu oczekiwał ? może TV ?
POMIMO to - gdyby nam klient zgłosił, takie uszkodzenie to chociażby w ramach wykazania naszej porządnej obsługi technicznej i tak wymienilibyśmy taki zestaw od razu na nowy
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
bez wahania .... no ale trzeba byłoby zgłosić a nie trololować na forum
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
MarekW23 napisał(a):
zestaw (Neutrino wraz z książką) wrócił do sprzedawcy
No tu jest ciekawostka - bo jak na razie nic nie otrzymaliśmy .... a szanowny pan troll używa czasu przeszłego
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
... jakby to się już dokonało. Ale ok i w tym wypadku podejdę z dobrą wolą i poczekam bo może dla niego "wrócił" oznacza być może to, że poszedł na pocztę i wysłał do nas - więc być może na dniach dojdzie. Wtedy zobaczę ...
MarekW23 napisał(a):
Dodatkowo - przepraszam, ale muszę to napisać - książka (1. część) zawiera tyle błędów, że nie potrafię jej spokojnie czytać. W poradnikach wideo to samo. Szkoda!
Ło la Boga! Matko najświętsza ... no toż problem, ło la Boga!
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
i jak z tym żyć panie premierze?
![Śmieje się :lol:](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_lol.gif)
jak żyć? jak spokojnie czytać ? .... tyle mogę na to odpowiedzieć i myślę, że wystarczy
Jaglarz napisał(a):
Czyli efekt został osiągnięty: Produkty Atnel są Be
AMEN
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
widać takie było założenie od początku ... i jeśli nie dotrze do nas zwrot reklamacyjny - a nie omieszkam o tym poinformować to wyjdzie na to, że prawdziwy TROLL
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
jeśli zaś dojdzie zwrot reklamacyjny to oczywiście z miłą chęcią zwrócimy pieniądze - żaden problem - takie jest prawo i hmmm jeśli chodzi o zwrot reklamacyjny zestawu ATB to będę się mógł pochwalić, że będzie to PIERWSZY zwrot odkąd pojawiły się zestawy ATB na rynku
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
czyli od 2011 roku .... a więc śmiało mogę użyć słowa "pochwalić"
co do wylewanych żali na temat książki - to już na poważnie mówiąc
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
oczywiście każdy czytelnik ma prawo do swojej oceny i NIC mi do tego - a ja każdemu przecież nie dogodzę
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
Tyle że jeśli żaden zestaw nie dotrze do nas - to EWIDENTNY TROLEK
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
MarekW23 napisał(a):
Zawsze? Każdemu? Naprawdę???
I znowu chlapanko błotkiem ? .... a masz Pan przykłady, że nie ? no to pochwal się Pan - proszę bardzo - zamiast pisać takie bzdety
Nie, żadne chlapanie błotem. Gdyby Pan nie cenzurował swojego forum, przykładów byłoby wiele.
nie ma co biadolić i oskarżać innych o swoje niedoskonałości, tylko uderzyć się we własną pierś. Tak postępuje Polak. A Pan, zdaje się, nosząc koszulkę z żołnierzami wyklętymi i promując polski [swój] produkt, przyznaje się do polskości. Czyż nie?
Jak więc wytłumaczy Pan fakt niebotycznej ceny za książki, które z powodów merkantylnych nie zostały należycie poddane korekcie językowej?
Jak wytłumaczy Pan fakt czerpania satysfakcji z krzywdy, jakiej doznał oszukany przez Pana człowiek?
Kilka razy byłem o krok od decyzji o zakupie Pańskich produktów (do elektroniki i oprogramowania nadal nie mam najmniejszych zastrzeżeń), ale Pański stosunek do osób, które nie są Pańskimi klientami, jest po prostu odrażający. Nie chcę i nie będę wydawał swoich pieniędzy na działalność osoby, która mnie obraża.
Pańska ignorancja historyczna również nie zachęca do korzystania z Pańskiej twórczości.
Niniejsza sytuacja związana z nieopatrznym zakupem dla syna zestawu 1.05a tylko potwierdza moje spostrzeżenia.
PS. Po co to w ogóle piszę, skoro za moment i tak Pan to usunie, a moje konto zablokuje?