MarekW23 napisał(a):
Cóż, zestaw (Neutrino wraz z książką)
Cóż musiałoby to być kupione bezpośrednio u nas, nie zaś u któregoś z dystrybutorów
czyli ani w tme.pl ani w Bootland
MarekW23 napisał(a):
(zwarcie na PCB, uszkodzony potencjometr LCD)
zestawy przed wysłaniem muszą mieć wgrany bootloader, zaprogramowany FT232R oraz wbudowany programator USBasp na pokładzie. Gdyby więc było fabrycznie zwarcie na potencjometrze to nie dalibyśmy rady tego wgrać
.... A pamiętacie jak pisał w pierwszym poście ?
MarekW23 napisał(a):
(regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, obrazu nie ma!)
pewnie z tych nerwów, że OBRAZU nie ma - ukręcił go - tak jak opisywałem wyżej, a to mały delikatny potencjometr
Nie wiem jakiego obrazu oczekiwał ? może TV ?
POMIMO to - gdyby nam klient zgłosił, takie uszkodzenie to chociażby w ramach wykazania naszej porządnej obsługi technicznej i tak wymienilibyśmy taki zestaw od razu na nowy
bez wahania .... no ale trzeba byłoby zgłosić a nie trololować na forum
MarekW23 napisał(a):
zestaw (Neutrino wraz z książką) wrócił do sprzedawcy
No tu jest ciekawostka - bo jak na razie nic nie otrzymaliśmy .... a szanowny pan troll używa czasu przeszłego
... jakby to się już dokonało. Ale ok i w tym wypadku podejdę z dobrą wolą i poczekam bo może dla niego "wrócił" oznacza być może to, że poszedł na pocztę i wysłał do nas - więc być może na dniach dojdzie. Wtedy zobaczę ...
MarekW23 napisał(a):
Dodatkowo - przepraszam, ale muszę to napisać - książka (1. część) zawiera tyle błędów, że nie potrafię jej spokojnie czytać. W poradnikach wideo to samo. Szkoda!
Ło la Boga! Matko najświętsza ... no toż problem, ło la Boga!
i jak z tym żyć panie premierze?
jak żyć? jak spokojnie czytać ? .... tyle mogę na to odpowiedzieć i myślę, że wystarczy
Jaglarz napisał(a):
Czyli efekt został osiągnięty: Produkty Atnel są Be
AMEN
widać takie było założenie od początku ... i jeśli nie dotrze do nas zwrot reklamacyjny - a nie omieszkam o tym poinformować to wyjdzie na to, że prawdziwy TROLL
jeśli zaś dojdzie zwrot reklamacyjny to oczywiście z miłą chęcią zwrócimy pieniądze - żaden problem - takie jest prawo i hmmm jeśli chodzi o zwrot reklamacyjny zestawu ATB to będę się mógł pochwalić, że będzie to PIERWSZY zwrot odkąd pojawiły się zestawy ATB na rynku
czyli od 2011 roku .... a więc śmiało mogę użyć słowa "pochwalić"
co do wylewanych żali na temat książki - to już na poważnie mówiąc
oczywiście każdy czytelnik ma prawo do swojej oceny i NIC mi do tego - a ja każdemu przecież nie dogodzę
Tyle że jeśli żaden zestaw nie dotrze do nas - to EWIDENTNY TROLEK
MarekW23 napisał(a):
Zawsze? Każdemu? Naprawdę???
I znowu chlapanko błotkiem ? .... a masz Pan przykłady, że nie ? no to pochwal się Pan - proszę bardzo - zamiast pisać takie bzdety
Nie, żadne chlapanie błotem. Gdyby Pan nie cenzurował swojego forum, przykładów byłoby wiele.
nie ma co biadolić i oskarżać innych o swoje niedoskonałości, tylko uderzyć się we własną pierś. Tak postępuje Polak. A Pan, zdaje się, nosząc koszulkę z żołnierzami wyklętymi i promując polski [swój] produkt, przyznaje się do polskości. Czyż nie?
Jak więc wytłumaczy Pan fakt niebotycznej ceny za książki, które z powodów merkantylnych nie zostały należycie poddane korekcie językowej?
Jak wytłumaczy Pan fakt czerpania satysfakcji z krzywdy, jakiej doznał oszukany przez Pana człowiek?
Kilka razy byłem o krok od decyzji o zakupie Pańskich produktów (do elektroniki i oprogramowania nadal nie mam najmniejszych zastrzeżeń), ale Pański stosunek do osób, które nie są Pańskimi klientami, jest po prostu odrażający. Nie chcę i nie będę wydawał swoich pieniędzy na działalność osoby, która mnie obraża.
Pańska ignorancja historyczna również nie zachęca do korzystania z Pańskiej twórczości.
Niniejsza sytuacja związana z nieopatrznym zakupem dla syna zestawu 1.05a tylko potwierdza moje spostrzeżenia.
PS. Po co to w ogóle piszę, skoro za moment i tak Pan to usunie, a moje konto zablokuje?