Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 16 paź 2018, o 02:59


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z 1.05a
PostNapisane: 6 mar 2018, o 02:32 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 06 mar 2018
Posty: 7
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

Hej wszystkim,
jestem tu nowy. Dzisiaj przyszedł zestaw 1.05a. Już pominę fakt, że nie było przewodów połączeniowych i zasilacza w komplecie (o kabelku USB nawet nie wspomnę). Problem w tym, że LCD nie działa (regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, obrazu nie ma!), a napięcie zasilające jest poniżej 3V, bez względu na podłączony zasilacz. Pobór prądu (zmierzony) to 790mA. Zwarcie na PCB???
Koś miał taki przypadek? Jak temu zaradzić? Parę stów w plecy?
Marek



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 03:12 
Online
Użytkownik

Dołączył(a): 29 sty 2014
Posty: 121
Pomógł: 2

Jeżeli kupiłeś Zestaw ATB ANDROMEDA w sklepie Atnel, to nie dziw się, że nie masz kabelków,zasilacza i kabla USB.
Zestawy ATB są niezawodne, sprawdź ustawienia czerwonych zworek (zdjęcie ).
Zapoznaj się również ze szczegółową instrukcją zestawu ATB 1.05a http://atnel.pl/instrukcja-atb-rev-1-05a.html

Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 03:23 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

O kasę i serwis nie masz się co martwić, Atnel to porządna firma.
Nawet jeśli nie kupiłeś zestawu w sklepie, to sądzę że mimo tego nie będzie problemu z serwisem.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 05:54 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

MarekW23 napisał(a):
Dzisiaj przyszedł zestaw 1.05a.

Warto napisać skąd przyszedł (gdzie był zakupiony? itp) ... ale zakładając, że ze sklepu Atnel

MarekW23 napisał(a):
Już pominę fakt, że nie było przewodów połączeniowych i zasilacza w komplecie (o kabelku USB nawet nie wspomnę).

To ja już pominę fakt, że jeśli nie wspominasz Pan nawet o tym jaką wersję zestawu Pan kupiłeś ANDROMEDA czy NEUTRINO a różnią się one wyposażeniem, gdzie ANDROMEDA nie posiada żadnych przewodów połączeniowych i zasilacza w komplecie, że o kabelku USB już nie wspomnę. Zatem Panie kochany warto albo porządnie opisywać swój problem albo zajrzeć do opisu produktu w sklepie dla ANDROMEDA - proszę bardzo:

https://www.sklep.atnel.pl/pl/p/Zestaw- ... siazka/153

gdzie jak BYK jest napisane co jest a czego nie ma w komplecie, chyba że zakupiłeś Pan NEUTRINO, wtedy zaglądamy do opisu:

https://www.sklep.atnel.pl/pl/p/Zestaw- ... siazka/154

i przy zestawie NEUTRINO jest brak tych kabelków, to wtedy rozumiem że jest problem, być może jakaś pomyłka z naszej strony - ale nie da się tego wyjaśnić na podstawie tak anonimowego zapytania na forum, gdzie nawet nie wiadomo z jakim numerem zamówienia to powiązać i sprawdzić co było zakupione a co wyszło.

MarekW23 napisał(a):
Problem w tym, że LCD nie działa (regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, ...),

Co to oznacza "regulacja kontrastu stoi w miejscu?" .... zacięty potencjometr ? nie daje się nim pokręcać? Ale przecież za chwilę piszesz, że "kręcenie potencjometrem nic nie daje" - to zdecyduj się Pan jak to jest ?

MarekW23 napisał(a):
..obrazu nie ma!),

Jakiego obrazu ? Absolutnie rozumiem, że ktoś może być początkującą osobą i kompletnie nie znać się na tym jak działa taki wyświetlacz LCD, ale żeby zamiast zapytać, dopytać gdy się czegoś nie rozumie to od razu zgłaszać brak jakiegoś obrazu ? Panie toż to nie telewizor! Żeby sprawdzić czy wyświetlacz poprawnie działa to najpierw trzeba podłączyć go do mikrokontrolera albo przewodami połączeniowymi albo zworkami i przede wszystkim wgrać jakiś program, który zacznie coś na nim wyświetlać a nie oczekiwać, że kręceniem potencjometrem kontrastu doprowadzisz Pan do pojawienia się jakiegoś "obrazu" .... Tu również oczywiście zakładam, że być może nastąpiło jakieś mega spiętrzenie problemów i w jakiś przedziwny sposób coś umknęło naszym testom przed wysyłką do klienta i również można to szybko naprawić - ale trzeba chcieć, trzeba zrozumieć co to jest gwarancja, co to jest serwis i pomoc techniczna - trzeba to zgłosić do firmy .... tymczasem zachowujesz się Pan jak byś pojawił się z kosmosu i udawał, że nie wiesz jaka jest strona firmy producenta

http://www.atnel.pl

jaki jest telefon czy e-mail gdzie można zgłosić problem czy też najzwyczajniej w świecie reklamację - zamiast tego piszesz Pan

MarekW23 napisał(a):
napięcie zasilające jest poniżej 3V, bez względu na podłączony zasilacz.

Jaki zasilacz? Jaki zasilacz Pan podłączasz? tego już nie raczysz napisać ? A czy zajrzałeś Pan chociaż RAZ - JEDEN RAZ do szczegółowej instrukcji PDF dostępnej do pobrania na stronie ?

http://atnel.pl/instrukcja-atb-rev-1-05a.html

coś mi się wydaje, że nie! Bo domyślnie zestawy są ustawione do zasilania bezpośrednio z komputera za pomocą kabla USB, i bez przestawienia odpowiedniej zworki (o czym wspomina wyżej kolega milek22 post205009.html#p205009 nie ma co się dziwić, że zestaw może nie działać a napięcie być jakieś dziwne.

Oczywiście nigdy nie zakładam złej woli ze strony klienta więc tak jak poprzednio gotów jestem przyjąć najgorsze czyli, że coś mogło umknąć naszym testom i być może rzeczywiście czytał Pan instrukcję, prawidłowo ustawił zestaw do pracy z zasilaczem zewnętrznym i nie działa ... ale w takim przypadku znowu - od czego jest zgłoszenie serwisowe, telefon do producenta/sprzedawcy ? W czym problem?

MarekW23 napisał(a):
Pobór prądu (zmierzony) to 790mA. Zwarcie na PCB???

Gdyby rzeczywiście tak było, że pobór prądu jest aż 790 mA to rzeczywiście mogłoby to oznaczać jakieś zwarcie - jednak (proszę mi wybaczyć) ale po tak chaotycznym opisie problemu to ciężko się domyśleć co może być powodem - bo wystarczy, że np Pan dokonuje jakiegoś zwarcia jeśli podłączył Pan coś niezgodnie z instrukcją - ale o tym nic nie wiadomo z takiego opisu ? Chyba, że nic nie zmieniał Pan w zestawie i jest taki pobór prądu - tyle że to niemożliwe jeśli nie przestawi się z kolei zworką PWR zasilania na zewnętrzne z przetwornicy zasilanej z zasilacza. A nie wynika z opisu aby Pan tego dokonał ... zaś samego zwarcia to można dokonać we własnym zakresie nerwowo pokręcając potencjometrem do kontrastu wyświetlacza LCD skręcając go zbyt mocno w jedną stronę - można go nawet uszkodzić w ten sposób.

MarekW23 napisał(a):
Koś miał taki przypadek?

Myślę, że aż tylu dziwnych przypadków naraz nikt nie miał

MarekW23 napisał(a):
Jak temu zaradzić?

Poważnie Pan zadajesz to pytanie czy żarty sobie jakieś robisz ? Nie mów Pan, że nie znasz tej strony

http://atnel.pl/kontakt.html

i danych kontaktowych do naszej firmy ?

MarekW23 napisał(a):
Parę stów w plecy?

Biorąc pod uwagę prawo jakie obowiązuje w Polsce to nie wiem jak można pisać aż takie BZDURY! Gdzie klient przy zakupie przez internet może odstąpić od zakupu nawet nie podając przyczyn i odzyskać 100% kwoty . wartości produktu po jego odesłaniu do sprzedawcy ...

Pominę milczeniem już fakt, że po prostu po ludzku można zadzwonić, zapytać jak rozwiązać problem - być może zdarzył się jak mówię przypadek, że otrzymał Pan zestaw który umknął naszym testom i jest niesprawny. I chociaż wydaje mi się to wręcz niemożliwe to zawsze daję wiarę klientowi, zawsze staramy się jak najszybciej pomóc - tylko że klient musi tego chcieć .... również wykazać chociaż odrobinę dobrej woli aby dać sobie pomóc ....

bo jeśli nie chce tej pomocy i zamiast tego wydziwiać z takimi opisami o "kilku stówach w plecy" to niech lepiej pójdzie po rozum do głowy i skorzysta ze swojego prawa w tym kraju, odeśle produkt i zażąda zwrotu pieniędzy - jakiż to problem?

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 08:25 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2016
Posty: 234
Lokalizacja: Norwegia
Pomógł: 15

NIE WIERZE w takie bajki jakie opisuje kolega MarekW23. Wrecz smiem twierdzic ze mamy trola :)
Jakos ponad pol roku temu kupilem 1.05a do pracy z Cyprysami i nie tylko, i po tym czasie z reka na sercu moge powiedziec ze lepiej przemyslanej kontrukcji to nie da sie znalezc.
Po kilku miesiacech kupilem jezcze jeden zestaw 1.05.a dla mojego syna. Produkt jest tak dobry ze jedyne negatywne odczucia jakie moze wzbudzac to ZAZDROSC KONKURENCJI :) :)
Dla tego zachecam kolege MarekW23 do podjecia merytorycznego dialogu tuaj na forum albo wprost u sprzedawcy.

_________________
Skype - SP2LUB http://www.sp2lub.pl



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 08:43 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 paź 2014
Posty: 348
Lokalizacja: stolyca pyrlandii :)
Pomógł: 18

MarekW23 napisał(a):
Jak temu zaradzić?


Zaradzić bardzo prosto, podaj więcej informacji !!
Jaki zestaw kupiłeś bo są dwa. Skąd kupiłeś - oficjalnie ze sklepu czy bokami od kogoś.

Do działania kontrastu jest potrzebne 5V tak więc nie ma opcji abyś cokolwiek zobaczył do czasu aż nie podasz właściwego napięcia.
Jak zasilasz tą płytkę, jakim zasilaczem ??

Osobiście posiadam wersję 1.05 i powiem Ci tak, że tych płytek nie ma z czym porównywać. No chyba że Mercedesa z taczką .
Płytka daje ogromne możliwości do realizacji, ale nieumiejętne jej wykorzystanie daję też możliwość popełniania błędów...
Tak więc na początek proponuje odłóż płytkę, a zapoznaj się dokładnie z instrukcją obsługi.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 09:52 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2014
Posty: 1412
Pomógł: 158

MarekW23 napisał(a):
LCD nie działa (regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, obrazu nie ma!), a napięcie zasilające jest poniżej 3V
Może MarekW23 ma zasilanie ATB ustawione na 3.3V i dlatego mu nie działa LCD, bo one do działania wymagają wyższego napięcia do regulacji kontrastu. A zestawy w podstawowej wersji nie mają wlutowanej dodatkowej przetworniczki ICL7660 (co jest wyraźnie napisane w sklepie - jak ktoś potrzebuje kupić od razu wlutowaną to jest wersja DELUXE).

Ale jak autor nie opisze do końca o co chodzi to będzie można tylko tak dalej gdybać i wróżyć z fusów.

--
Pozdrawiam,
Robert



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 13:36 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 05 sty 2015
Posty: 40
Pomógł: 1

Jako użytkownik urządzeń Mirka i nie tylko moich opinii śmiem twierdzić że to jest zwykłe trolenie na forum.

Mirek zaraził nas bakcylem programowania, mało tego stworzył produkty które same sie bronią, a z samego serwisu tych urządzeń Mirek by nie przetrwał.

Jak powyżej autor wątku chyba nie wie tak naprawde z jakim urządzeniem ma do czynienia, a Mirek pokazuje co rusz na kanale youtuba i objaśnia.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 14:12 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

A nigdy nie dostałeś sprzętu uszkodzonego w czasie transportu?
Równie dobrze to może być złe ustawienie/brak zworki, albo np pęknięta płytka, cóż zdarza się.
Poczekajmy na autora, bo jak narazie to wszyscy wróżymy z fusów.

Umyjcie kubki i wypolerujcie szklane kule dla następnego początkującego użyszkodnika.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 14:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

Harry napisał(a):
A nigdy nie dostałeś sprzętu uszkodzonego w czasie transportu?


Ale przecież ja sam pisałem o tym wyżej, że przecież to tylko sprzęt a my jesteśmy tylko ludźmi i oczywiście, że dopuszczam myśl o tym, że może być coś nie tak z zestawem - ale ...

ale no właśnie - chodzi o sam sposób zgłoszenia - sugerujący wręcz jakby autor

- nie miał możliwości kontaktu ze sprzedawcą, z producentem
- jakby jedyną alternatywą dla niego była jakaś strata kasy
- nie podaje żadnych ale to żadnych konkretów - czyli właśnie jaki zasilacz? czy ustawił zworki? czy przeczytał instrukcję? czy może sama przetwornica jest ustawiona na 3,3V ? chociaż przecież on pisze, że napięcie jest poniżej 3,3V no ale żeby podał chociaż jakie konkretnie - to też nie ?

co by nie mówić i jakby ktoś nie był początkujący - to TAKI sposób zgłaszania problemu wygląda co najmniej i delikatnie mówiąc dziwnie.

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 14:32 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

mirekk36 napisał(a):
...TAKI sposób zgłaszania problemu wygląda co najmniej i delikatnie mówiąc dziwnie.

Dziwnie, ale chyba już się przyzwyczailiśmy do takich postów :)

Ale to jeszcze nie powód, żeby kogoś nazywać trollem, w nerwach ludzie różne rzeczy piszą - bez ładu i składu.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 15:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

Harry napisał(a):
Ale to jeszcze nie powód, żeby kogoś nazywać trollem, w nerwach ludzie różne rzeczy piszą - bez ładu i składu.

Tu troszeczkę kolega zaprzecza sam sobie - bo skoro ludzie w nerwach wg ciebie piszą różne rzeczy - to nie ma co się dziwić, że inni zdenerwowani również tak samo odpowiadają ...

Wg mnie nic nie usprawiedliwia pisania "dziwnych" rzeczy nie wspominając już o tym, żeby wytłumaczeniem były nerwy. Ja sam musiałem powstrzymać swoje nerwy na wodzy i niejednokrotnie na forum je powstrzymuję wobec różnych dziwnych wypowiedzi - niekoniecznie chodzi o ten wątek i jego autora.

Na forum są pewne niepisane zasady i warto żeby autor wątku o tym wiedział .... zresztą do tej pory nawet się nie wypowiedział ani nie skontaktował z naszą firmą - więc to też o czymś świadczy wobec tego co powypisywał w pierwszym poście. Ale wierzę, że może dzięki temu wątkowi zrozumie, że warto na spokojnie zgłaszać swoje problemy i najlepiej bezpośrednio do producenta czy sprzedawcy. Toż ja bym starał się pomóc nawet gdyby zakupił zestaw na rynku wtórnym od osoby prywatnej - w czym problem ? Ktoś kto już zna poziom naszej pomocy technicznej (nie chwaląc się - ale taka jest prawda) wie, że udzielamy wsparcia dla naszych produktów kupowanych nawet właśnie na rynku wtórnym...

Tymczasem zestaw mógł być np zakupiony u jakiegoś dystrybutora np tme.pl albo Bootland ... a pomimo to my Atnel jako producent od razu starałby się udzielić bezpośredniej pomocy ... w czym problem.

Podsumowując - nerwy to warto trzymać na wodzy

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 15:10 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 lip 2013
Posty: 474
Pomógł: 26

Jak dla mnie to tez podpucha. Jakoś ciężko mi uwierzyć ,ze jak się cos kupuje i nie działa to pierwsze kroki na forum ,a nie telefon do sprzedawcy czy producenta.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 15:34 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

grzeniu 73 napisał(a):
Jakoś ciężko mi uwierzyć ,ze jak się cos kupuje i nie działa to pierwsze kroki na forum ,a nie telefon do sprzedawcy czy producenta.

To akurat mnie nie dziwi, sam najpierw zaczynam od przeglądnięcia netu(w tym strony producenta).
Pozatym zwróć uwagę na godzinę pisania posta, może dopiero co rozpakował i chciał się odrazu pobawić sprzętem.
Kolega już dzisiaj był na forum, więc pewnie czytał nasze wypociny.
Niema co gdybać...

Mirku, chodziło mi o opis problemu, nerwy są matką chaosu w wypowiedziach, czasem robimy niezamierzony skrót myślowy i powstają z tego niestworzone rzeczy, jak np tutejsze stwierdzenie że może sprzęt jest walnięty.
Ale i tak się cieszmy, że kolega nie wyjechał z tekstem że jak nam się coś nie podoba to możemy wyp* itp, ja coś takiego kiedyś usłyszałem jak przyjechałem na serwis do kompa - zostawiłem rozbebeszony sprzęt w trakcie roboty, niech się klient martwi sam, wszak nie kupiłem nerwów na wyprzedaży w stonce.
Mnie też się często cisną epitety na język, ale wolę przemilczeć. Bo jedynie co osiągniemy to tyle, że pytający się zrazi i wyrzuci sprzęt i książki do najbliższego kosza.
Niema co się zniżać do poziomu konkurencji.
mirekk36 napisał(a):
Podsumowując - nerwy to warto trzymać na wodzy

Amen ;)

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2018, o 15:43 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2016
Posty: 234
Lokalizacja: Norwegia
Pomógł: 15

Qrcze no to ja wyjechalem z tym trolem jako pierwszy...
ale naprawde mam kilka produktow Atnela i ..... no latwiej jest mi sobie wyobrazic najbardziej kociego z kocich kotow na kocim rynku, niz to ze towar z Atnela dotarl niekompletny i zepsuty :) Tak czy inaczej przepraszam za "Trola", faktycznie moze lepiej poczekac az kolega rozwinie temat bardziej.

_________________
Skype - SP2LUB http://www.sp2lub.pl



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2018, o 22:48 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 27 lis 2012
Posty: 278
Pomógł: 6

Najpierw skontaktowałbym się z Atnelem czyli z Mirkiem. A nie od razu, że nic nie działa. Jak znam Mirka to on do takich spraw podchodzi bardzo poważnie i zrobi wszystko żeby klient był happy.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2018, o 23:07 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

mija drugi dzień - a ja nie dostałem ani kawałka zgłoszenia, zapytania - czegokolwiek .... dlatego wcale nie musi być tak że niektórzy nadużyli określenia "trolowanie", tym bardziej, że gościu zalogował się na forum tego dnia, jeden strzał (post) ... i tyle go widzieli ..

ale poczekam jeszcze spokojnie - może przejdą autorowi nerwy i się w końcu skontaktuje

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2018, o 23:22 
Offline
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012
Posty: 3202
Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
Pomógł: 80

Cytuj:
Ostatnia wizyta: dzisiaj, o 15:10


Czyli przeczytał ale ani słowa wyjasnienia. 8-)

Należy mieć na uwadze że taka zagrywka to może być ewentualna próba zaszkodzenia Mirkowi i pokazania jakie to zestawy są złe.

Sami wiemy że ma tez wrogów.

Obym się mylił. Zobaczymy czy autor tematu się odezwie. :D



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2018, o 23:25 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 19 paź 2014
Posty: 348
Lokalizacja: stolyca pyrlandii :)
Pomógł: 18

A może liczył, że ktoś mu przyklaśnie...
A tu ryps, od samego początku armaty w jego kierunku :P



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2018, o 23:42 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

Jaglarz napisał(a):
Czyli przeczytał ale ani słowa wyjasnienia.

DOKŁADNIE

a tymczasem ja bym z największą chęcią, jak zawsze zresztą każdemu, pomógł ... a gdyby był problem z zestawem to wymienił, czy podpowiedział co zrobić, jak sprawdzić itp gdyby tylko zadzwonił, napisał na maila firmowego itp

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 13:45 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 06 mar 2018
Posty: 7
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

Hej,
nie, nie, nie jestem trolem, ale z tego, co zauważyłem, to w tym serwisie serwuje się ów tytuł bardzo często :-(
Cóż, zestaw (Neutrino wraz z książką) wrócił do sprzedawcy (zwarcie na PCB, uszkodzony potencjometr LCD). Przykre to, ale - mimo bardzo atrakcyjnego projektu i funkcjonalności - rezygnuję z produktów Atnel. Dodatkowo - przepraszam, ale muszę to napisać - książka (1. część) zawiera tyle błędów, że nie potrafię jej spokojnie czytać. W poradnikach wideo to samo. Szkoda!
Pozdrawiam,
Marek



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 14:18 
Offline
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012
Posty: 3202
Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
Pomógł: 80

Czyli efekt został osiągnięty: Produkty Atnel są Be :lol: 8-)



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 14:28 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 06 mar 2018
Posty: 7
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

Jaglarz napisał(a):
Czyli efekt został osiągnięty: Produkty Atnel są Be :lol: 8-)

Bynajmniej!
1. O jakim efekcie Pan pisze?
2. Nie produkty, a JEDEN produkt, na który miałem pecha trafić. Zawsze i każdemu pomyłki się zdarzają.
3. Inaczej sprawa ma się z książką. Fakt, wszystkie zawierają błędy.
Marek

------------------------ [ Dodano po: 7 minutach ]

mirekk36 napisał(a):
a tymczasem ja bym z największą chęcią, jak zawsze zresztą każdemu, pomógł ... a gdyby był problem z zestawem to wymienił, czy podpowiedział co zrobić, jak sprawdzić itp gdyby tylko zadzwonił, napisał na maila firmowego itp


Zawsze? Każdemu? Naprawdę???
Marek



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 14:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 02 gru 2015
Posty: 272
Pomógł: 18

Cytuj:
Inaczej sprawa ma się z książką. Fakt, wszystkie zawierają błędy.


Jak mogę spytać o jakiego rodzaju błędy ci chodzi: gramatyczne ,merytoryczne czy inne.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 14:42 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 13 sty 2016
Posty: 289
Pomógł: 10

Cytuj:
mirekk36 napisał(a):
a tymczasem ja bym z największą chęcią, jak zawsze zresztą każdemu, pomógł ... a gdyby był problem z zestawem to wymienił, czy podpowiedział co zrobić, jak sprawdzić itp gdyby tylko zadzwonił, napisał na maila firmowego itp

Cytuj:
Zawsze? Każdemu? Naprawdę???
Marek

Tak jeśli okażesz że potrzebujesz tej pomocy i nie startujesz z pozycji roszczeniowej ;) z resztą przejżyj to forum choćby to nie powinieneś mieć cienia wątpliwości że jest inaczej



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 15:03 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

MarekW23 napisał(a):
Cóż, zestaw (Neutrino wraz z książką)


Cóż musiałoby to być kupione bezpośrednio u nas, nie zaś u któregoś z dystrybutorów ;) czyli ani w tme.pl ani w Bootland

MarekW23 napisał(a):
(zwarcie na PCB, uszkodzony potencjometr LCD)


zestawy przed wysłaniem muszą mieć wgrany bootloader, zaprogramowany FT232R oraz wbudowany programator USBasp na pokładzie. Gdyby więc było fabrycznie zwarcie na potencjometrze to nie dalibyśmy rady tego wgrać ;) .... A pamiętacie jak pisał w pierwszym poście ?

MarekW23 napisał(a):
(regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, obrazu nie ma!)

pewnie z tych nerwów, że OBRAZU nie ma - ukręcił go - tak jak opisywałem wyżej, a to mały delikatny potencjometr ;) Nie wiem jakiego obrazu oczekiwał ? może TV ?

POMIMO to - gdyby nam klient zgłosił, takie uszkodzenie to chociażby w ramach wykazania naszej porządnej obsługi technicznej i tak wymienilibyśmy taki zestaw od razu na nowy ;) bez wahania .... no ale trzeba byłoby zgłosić a nie trololować na forum ;)

MarekW23 napisał(a):
zestaw (Neutrino wraz z książką) wrócił do sprzedawcy

No tu jest ciekawostka - bo jak na razie nic nie otrzymaliśmy .... a szanowny pan troll używa czasu przeszłego ;) ... jakby to się już dokonało. Ale ok i w tym wypadku podejdę z dobrą wolą i poczekam bo może dla niego "wrócił" oznacza być może to, że poszedł na pocztę i wysłał do nas - więc być może na dniach dojdzie. Wtedy zobaczę ...


MarekW23 napisał(a):
Dodatkowo - przepraszam, ale muszę to napisać - książka (1. część) zawiera tyle błędów, że nie potrafię jej spokojnie czytać. W poradnikach wideo to samo. Szkoda!

Ło la Boga! Matko najświętsza ... no toż problem, ło la Boga! ;) i jak z tym żyć panie premierze? :lol: jak żyć? jak spokojnie czytać ? .... tyle mogę na to odpowiedzieć i myślę, że wystarczy ;)

Jaglarz napisał(a):
Czyli efekt został osiągnięty: Produkty Atnel są Be

AMEN ;) widać takie było założenie od początku ... i jeśli nie dotrze do nas zwrot reklamacyjny - a nie omieszkam o tym poinformować to wyjdzie na to, że prawdziwy TROLL ;)

jeśli zaś dojdzie zwrot reklamacyjny to oczywiście z miłą chęcią zwrócimy pieniądze - żaden problem - takie jest prawo i hmmm jeśli chodzi o zwrot reklamacyjny zestawu ATB to będę się mógł pochwalić, że będzie to PIERWSZY zwrot odkąd pojawiły się zestawy ATB na rynku ;) czyli od 2011 roku .... a więc śmiało mogę użyć słowa "pochwalić"

co do wylewanych żali na temat książki - to już na poważnie mówiąc ;) oczywiście każdy czytelnik ma prawo do swojej oceny i NIC mi do tego - a ja każdemu przecież nie dogodzę ;)

Tyle że jeśli żaden zestaw nie dotrze do nas - to EWIDENTNY TROLEK ;)

MarekW23 napisał(a):
Zawsze? Każdemu? Naprawdę???

I znowu chlapanko błotkiem ? .... a masz Pan przykłady, że nie ? no to pochwal się Pan - proszę bardzo - zamiast pisać takie bzdety

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 16:02 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 06 mar 2018
Posty: 7
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

tonygryps napisał(a):
Cytuj:
Inaczej sprawa ma się z książką. Fakt, wszystkie zawierają błędy.


Jak mogę spytać o jakiego rodzaju błędy ci chodzi: gramatyczne ,merytoryczne czy inne.


Zwyczajnie, może Pan zapytać wprost.
Uprzedzam ewentualne Pańskie pytanie o rodzaj błędów - chodzi o błędy ortograficzne.
Marek



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 16:05 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

W pierwszym wydaniu faktycznie były setki literówek.
Gdzie kupiłeś swój zestaw?

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 16:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 23580
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 888

Harry napisał(a):
W pierwszym wydaniu faktycznie były setki literówek.

a i w najnowszym zdarzają się literówki - ortograficznych z tego co wiem to nie ma ;) ale nawet gdyby były - to tylko ktoś kto nie zna się na procesie wydawniczym może robić z tego zarzut do reklamacji ;) aż szkoda to komentować czy w ogóle polemizować bo to pokazuje taki troszkę prymitywizm ;) albo lepsze słowo ... trolowanko :) Po prostu nic dodać nic ująć pod takimi zarzutami ... ich autor sam się błaźni niestety

------------------------ [ Dodano po: 2 minutach ]

Harry napisał(a):
Gdzie kupiłeś swój zestaw?

Wyjaśniałem już wyżej, że jeśli chodzi o komplet NUTRINO (czyli komplet z książką i dodatkami) nie ma możliwości aby to kupić u innego dystrybutora niż u nas bezpośrednio - no! chyba że może od kogoś na alledrogo - ale i tu pan trolek się nie wypowiedział ;)

ja jak wspominałem za dwa dni dam znać czy przyszedł do nas zwrot i wyjdzie na jaw o co tu chodzi ;)

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 mar 2018, o 16:27 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 14 sie 2016
Posty: 595
Pomógł: 23

mirekk36 napisał(a):
nie ma możliwości aby to kupić u innego dystrybutora niż u nas bezpośrednio

U innego dystrybutora nie, ale z drugiej ręki już tak, dlatego pytałem, zważywszy na tekst o literówkach które aż tak biją po oczach że zaciemniają cały tekst.

_________________
Moje porady są błędne,nie czytać,zbanować od razu.



Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO