MarekW23 napisał(a):
Dzisiaj przyszedł zestaw 1.05a.
Warto napisać skąd przyszedł (gdzie był zakupiony? itp) ... ale zakładając, że ze sklepu Atnel
MarekW23 napisał(a):
Już pominę fakt, że nie było przewodów połączeniowych i zasilacza w komplecie (o kabelku USB nawet nie wspomnę).
To ja już pominę fakt, że jeśli nie wspominasz Pan nawet o tym jaką wersję zestawu Pan kupiłeś ANDROMEDA czy NEUTRINO a różnią się one wyposażeniem, gdzie ANDROMEDA nie posiada żadnych przewodów połączeniowych i zasilacza w komplecie, że o kabelku USB już nie wspomnę. Zatem Panie kochany warto albo porządnie opisywać swój problem albo zajrzeć do opisu produktu w sklepie dla ANDROMEDA - proszę bardzo:
https://www.sklep.atnel.pl/pl/p/Zestaw- ... siazka/153gdzie jak BYK jest napisane co jest a czego nie ma w komplecie, chyba że zakupiłeś Pan NEUTRINO, wtedy zaglądamy do opisu:
https://www.sklep.atnel.pl/pl/p/Zestaw- ... siazka/154i przy zestawie NEUTRINO jest brak tych kabelków, to wtedy rozumiem że jest problem, być może jakaś pomyłka z naszej strony - ale nie da się tego wyjaśnić na podstawie tak anonimowego zapytania na forum, gdzie nawet nie wiadomo z jakim numerem zamówienia to powiązać i sprawdzić co było zakupione a co wyszło.
MarekW23 napisał(a):
Problem w tym, że LCD nie działa (regulacja kontrastu stoi w miejscu - kręcenie potencjometrem nic nie daje, ...),
Co to oznacza "regulacja kontrastu stoi w miejscu?" .... zacięty potencjometr ? nie daje się nim pokręcać? Ale przecież za chwilę piszesz, że "kręcenie potencjometrem nic nie daje" - to zdecyduj się Pan jak to jest ?
MarekW23 napisał(a):
..obrazu nie ma!),
Jakiego obrazu ? Absolutnie rozumiem, że ktoś może być początkującą osobą i kompletnie nie znać się na tym jak działa taki wyświetlacz LCD, ale żeby zamiast zapytać, dopytać gdy się czegoś nie rozumie to od razu zgłaszać brak jakiegoś obrazu ? Panie toż to nie telewizor! Żeby sprawdzić czy wyświetlacz poprawnie działa to najpierw trzeba podłączyć go do mikrokontrolera albo przewodami połączeniowymi albo zworkami i przede wszystkim wgrać jakiś program, który zacznie coś na nim wyświetlać a nie oczekiwać, że kręceniem potencjometrem kontrastu doprowadzisz Pan do pojawienia się jakiegoś "obrazu" .... Tu również oczywiście zakładam, że być może nastąpiło jakieś mega spiętrzenie problemów i w jakiś przedziwny sposób coś umknęło naszym testom przed wysyłką do klienta i również można to szybko naprawić - ale trzeba chcieć, trzeba zrozumieć co to jest gwarancja, co to jest serwis i pomoc techniczna - trzeba to zgłosić do firmy .... tymczasem zachowujesz się Pan jak byś pojawił się z kosmosu i udawał, że nie wiesz jaka jest strona firmy producenta
http://www.atnel.pljaki jest telefon czy e-mail gdzie można zgłosić problem czy też najzwyczajniej w świecie reklamację - zamiast tego piszesz Pan
MarekW23 napisał(a):
napięcie zasilające jest poniżej 3V, bez względu na podłączony zasilacz.
Jaki zasilacz? Jaki zasilacz Pan podłączasz? tego już nie raczysz napisać ? A czy zajrzałeś Pan chociaż RAZ - JEDEN RAZ do szczegółowej instrukcji PDF dostępnej do pobrania na stronie ?
http://atnel.pl/instrukcja-atb-rev-1-05a.htmlcoś mi się wydaje, że nie! Bo domyślnie zestawy są ustawione do zasilania bezpośrednio z komputera za pomocą kabla USB, i bez przestawienia odpowiedniej zworki (o czym wspomina wyżej kolega milek22
post205009.html#p205009 nie ma co się dziwić, że zestaw może nie działać a napięcie być jakieś dziwne.
Oczywiście nigdy nie zakładam złej woli ze strony klienta więc tak jak poprzednio gotów jestem przyjąć najgorsze czyli, że coś mogło umknąć naszym testom i być może rzeczywiście czytał Pan instrukcję, prawidłowo ustawił zestaw do pracy z zasilaczem zewnętrznym i nie działa ... ale w takim przypadku znowu - od czego jest zgłoszenie serwisowe, telefon do producenta/sprzedawcy ? W czym problem?
MarekW23 napisał(a):
Pobór prądu (zmierzony) to 790mA. Zwarcie na PCB???
Gdyby rzeczywiście tak było, że pobór prądu jest aż 790 mA to rzeczywiście mogłoby to oznaczać jakieś zwarcie - jednak (proszę mi wybaczyć) ale po tak chaotycznym opisie problemu to ciężko się domyśleć co może być powodem - bo wystarczy, że np Pan dokonuje jakiegoś zwarcia jeśli podłączył Pan coś niezgodnie z instrukcją - ale o tym nic nie wiadomo z takiego opisu ? Chyba, że nic nie zmieniał Pan w zestawie i jest taki pobór prądu - tyle że to niemożliwe jeśli nie przestawi się z kolei zworką PWR zasilania na zewnętrzne z przetwornicy zasilanej z zasilacza. A nie wynika z opisu aby Pan tego dokonał ... zaś samego zwarcia to można dokonać we własnym zakresie nerwowo pokręcając potencjometrem do kontrastu wyświetlacza LCD skręcając go zbyt mocno w jedną stronę - można go nawet uszkodzić w ten sposób.
MarekW23 napisał(a):
Koś miał taki przypadek?
Myślę, że aż tylu dziwnych przypadków naraz nikt nie miał
MarekW23 napisał(a):
Jak temu zaradzić?
Poważnie Pan zadajesz to pytanie czy żarty sobie jakieś robisz ? Nie mów Pan, że nie znasz tej strony
http://atnel.pl/kontakt.htmli danych kontaktowych do naszej firmy ?
MarekW23 napisał(a):
Parę stów w plecy?
Biorąc pod uwagę prawo jakie obowiązuje w Polsce to nie wiem jak można pisać aż takie BZDURY! Gdzie klient przy zakupie przez internet może odstąpić od zakupu nawet nie podając przyczyn i odzyskać 100% kwoty . wartości produktu po jego odesłaniu do sprzedawcy ...
Pominę milczeniem już fakt, że po prostu po ludzku można zadzwonić, zapytać jak rozwiązać problem - być może zdarzył się jak mówię przypadek, że otrzymał Pan zestaw który umknął naszym testom i jest niesprawny. I chociaż wydaje mi się to wręcz niemożliwe to zawsze daję wiarę klientowi, zawsze staramy się jak najszybciej pomóc - tylko że klient musi tego chcieć .... również wykazać chociaż odrobinę dobrej woli aby dać sobie pomóc ....
bo jeśli nie chce tej pomocy i zamiast tego wydziwiać z takimi opisami o "kilku stówach w plecy" to niech lepiej pójdzie po rozum do głowy i skorzysta ze swojego prawa w tym kraju, odeśle produkt i zażąda zwrotu pieniędzy - jakiż to problem?