Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.

Teraz jest 12 kwi 2025, o 13:06

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 16 lis 2013, o 20:13 
    Użytkownik

Zbananowany użytkownik

Witam. To mój pierwszy post na tym forum. Mam nadzieję, że wybrałem dobre miejsce na zapytanie :)

Na programowaniu nie znam się jakoś super dobrze, znam kilka podstawowych rzeczy ale tylko w Bascom'ie (bo od niego zacząłem przygodę z AVR). Obecnie pracuję nad dość sporym projektem w którym wykorzystuję AVR'y, jednak żeby nie denerwować ludzi pytaniami o wszystko, najpierw próbuję sam, a co nie wiem to pytam.

Znalazłem w internecie taki kod i 'przerobiłem' go na ATtiny13A (chociaż wyświetla mi w Bascomie błąd w związku z ilością pamięci SRAM). Nie wiem czy jest poprawnie napisany, ale mi działa bez zarzutu, poza jedną rzeczą którą właśnie chciałbym zmienić.