Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 24 wrz 2024, o 18:18


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 726 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 kwi 2013, o 21:52 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2012
Posty: 146
Lokalizacja: Racibórz
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

Trochę o sobie napisałem przypadkowo tutaj topic1579.html ale może rozwinę to trochę bardziej.
Z wykształcenia jestem ślusarzem ( po zawodówce) oraz technikiem komunikacji o specjalności "ruch i przewozy kolejowe" - czyli wykształcenie na dyżurnego ruchu. Ale chodząc do technikum miałem juz dyplom mistrza z zakresu automatyki kolejowej. Na PKP pracowałem w sumie 40 lat i to w pionie automatyki. Teraz to już jestem na emeryturze. Jak ktoś ciekawy, co to takiego ta automatyka to zapraszam na jedną z moich stron http://www.usrk.republika.pl/ . Trochę okrojona w stosunku do pierwotnej ( tak z 60% zawartości) – ale wystarczy. Tym zagadnieniem zajmuje się do dziś, jako hobby – miałem ten komfort pracy, że hobby a praca tworzyły całość zagadnienia.
Poza tym oczywiście moje hobby to elektronika ( juz 52 lata), wędkarstwo ( trochę krócej), i szereg innych pokrewnych dziedzin ( DELPHI, strony www itp.). W sieci na forach i nie tylko można mnie znaleźć jako stachn lub nstach. Za młodych lat byłem zapalczywym krótkofalowcem ( znak SP9DFP) lecz życie zmusiło mnie do rezygnacji z tego hobby.
Obecnie próbuje zgłębić zagadnienie związane z językiem C dla AVR - ciężko to idzie, bo co rusz musze coś napisać i wracam do BASCOMA. Ale coś mi się wydaje, że niebawem będę zmuszony pisać w C – opracowuję różne układy elektroniki związane z moim byłym zawodem i mój ulubiony ATmega 8 zaczyna już mi nie wystarczać. A właściwie nie tyle ATmega 8 co 4kb BASCOMA