Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 27 kwi 2024, o 16:56


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pilot RF
PostNapisane: 21 paź 2013, o 23:17 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 21 paź 2013
Posty: 6
Pomógł: 0

Witam wszystkich, przede wszystkim jestem początkującym użytkownikiem arduino, dopiero zaczynam całą zabawę, pierwsze kroki programowania już poczyniłem co nieco wiem ale i tak pewnie mało.
Potrzebuję pomocy przy moim pierwszym projekcie jakim jest sterowanie za pomocą pilota RF ze stałym kodem (pilot dwuprzyciskowy dwukanałowy stosowany w popularnych radioliniach na alledrogo)
Zakupiłem ową radiolinię ale chcę z niej wykorzystać tylko piloty i odbiornik radiowy do mojego Arduino UNO, ten odbiornik radiowy jest zbudowany na układzie SYN470R, domyślam się po przeczytaniu innych postów że do takich rzeczy używa się biblioteki WirtualWire.
A teraz do rzeczy
Pilot wysyła stały kod (dwa przyciski = dwa kody)
Arduino odbiera kody i je porównuje czy są takie same jak zapisane w pamięci
Jeżeli zgodne to np włącza Led
i teraz sedno sprawy
nie wiem jak to zrobić programowo, najpierw trzeba odczytać jakie kody wysyła pilot czy jest to do odczytania w serialmonitorze?
później całe serce programu do odczytu i porównania kodów...
Proszę o jakieś wskazówki mini poradnik za co z góry dziękuję i pozdrawiam

Adrian



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: Pilot RF
PostNapisane: 22 paź 2013, o 07:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 20 wrz 2013
Posty: 647
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 101

.

_________________
+++++[>++++<-]>[>++++++<-]>.---------.+++.



Ostatnio edytowano 6 lis 2015, o 13:54 przez xor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: Pilot RF
PostNapisane: 22 paź 2013, o 10:36 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 21 paź 2013
Posty: 6
Pomógł: 0