Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 7 lis 2024, o 05:37


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 lip 2013, o 23:06 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2013
Posty: 208
Lokalizacja: Kielce
Pomógł: 15

Witam na forum,

Dorzucę swoje 3 grosze na temat wyświetlaczy ks108...

Faktycznie część z nich sterowana jest sygnałem niskim na CS. Zdarzają się np. wyświetlacze 192x64 (z ekranem podzielonym na 3 części po 64x64 pikseli) bez pinu cs3. Nadal sterowane są poprzez dwu-pinowo (cs1,cs2).

Nie zawsze dobrym pomysłem jest na stałe podpinanie pinu reset pod zasilanie. Natrafiłem na wyświetlacz, który do prawidłowej inicjalizacji wymagał podania stanu niskiego na pin reset na bodajże conajmniej 2 us.

Pozdrawiam

Danny



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 18 lip 2013, o 23:31 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

danny napisał(a):
Nie zawsze dobrym pomysłem jest na stałe podpinanie pinu reset pod zasilanie. Natrafiłem na wyświetlacz, który do prawidłowej inicjalizacji wymagał podania stanu niskiego na pin reset na bodajże conajmniej 2 us.


Oczywiście zgadzam się z tobą niemniej na 500szt różnych producentów i różnych zamienników KS108 nie trafiłem na żaden który by się źle inicjował przy podciągnięciu RST do VCC.

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 lip 2013, o 00:04 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2013
Posty: 208
Lokalizacja: Kielce
Pomógł: 15

Ja niesteety miałem tego pecha. Męczyłem się z tym problemem strasznie długo, pomógł dopiero pdf od innego modelu przypadkowo odnaleziony w internecie...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 7 sie 2013, o 16:08 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2012
Posty: 97
Lokalizacja: Tarnów
Pomógł: 2

Witam

Przyłącze się do tematu wyświetlaczy na sterowniku KS108.
Próbuję uruchomić coś takiego http://www.artronic.pl/o_produkcie.php?id=887
Zanim jeszcze skompilowałem projekt napotkałem następujący problem, może ktoś wcześniej się z tym spotkał i jest w stanie coś doradzić. Po podłaczeniu wszystkiego do Atmegi32 zgodnie z dokumentem załaczonym wyżej po jakimś kwadransie wyświetlacz zaczął świeci strasznie słabo, na początku było ok. Anode podłączyłem do 5V i faktycznie jest tyle a prądu pobiera ok 40mA. Nie wiem ile było wcześniej bo nie sprawdzałem. Nie wiem co jest grane. Wyświetlacz był nowy. Jestm w trakcie pisania biblioteki więc jeszcze nie wiem czy odbiera dane prawidłowo.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 7 sie 2013, o 16:15 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

prawdopodobnie siadają diody podświetlenia ... czasem można trafic na jakieś lewe chińskie ledy co mają dziwaczne parametry

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 9 sie 2013, o 12:46 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 30 sty 2013
Posty: 31
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

1bobik1 napisał(a):
Laurka:

A tu biblioteka dla wyświetlaczy 192x64:

GLCD_ks108.c

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


GLCD_ks108.h

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



Dodam że jest to wersja dla wyświetlaczy w których stan niski jest stanem aktywnym (dla chipów)
Sprawdzić to można w nocie katalogowej jest to oznaczone shlash-em przed nazwą pinu
U mnie wygląda to tak:
http://download.maritex.com.pl/pdfs/op/TG19264A6OLB.pdf
strona 24 2.5 MCU AND MODULE CONNECTION
/CS1
/CS2
/CS3


Witam
użyłem tej biblioteki dla obsługi dla takiego samego LCD.
Napotkałem problem którego nie mogę sam ominąć ,teksty statyczne wyświetlane są w porządku , przy wyświetlaniu danych z ADC ,cyferki nakładają się na siebie :(

próbowałem dodać spacje aby wyczyścić pola przed wyświetleniem wartości ,ale efekt jest ten sam .

Jak to rozwiązać ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 sie 2013, o 11:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 30 sty 2013
Posty: 31
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

A w jaki sposób dopisać do biblioteki (chyba w funkcji GLCD_PutChar ) czyszczenie zapalonych pikseli ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 sie 2013, o 13:22 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

po prostu wysyłasz tyle spacji i znaków , ale możesz też sobie dopisać funkcję do wyświetlania intów

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 sie 2013, o 17:57 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 30 sty 2013
Posty: 31
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 0

SunRiver napisał(a):
po prostu wysyłasz tyle spacji i znaków , ale możesz też sobie dopisać funkcję do wyświetlania intów



Dodawanie spacji nic nie daje ,a z int'ami nie wiem jak dojść ,teraz wykorzystałem bibliotekę Radzio



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 10 sie 2013, o 21:09 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 10 sie 2013
Posty: 5
Pomógł: 0

Czym jest pgm_p? Przerabiam bibliotekę na picka i nieznam tego operatora.


Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Kody wklejamy przy pomocy syntac=c - Anty.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 14 sie 2013, o 11:06 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

PGM_P to wskaźnik do zmiennej typu char w pamięci flash. Dla PICów pewnie wystarczy to zastąpić const char *
Zmiany też będą wymagały linie kodu, które wykorzystują specjalne funkcje do odczytu z pamięci programu rozpoczynające się od pgm
Wykorzystanie/przechowywanie stałych z pamięci programu/flash zależy od kompilatora.

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 paź 2013, o 10:17 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 28 paź 2013
Posty: 2
Pomógł: 0

Eksperymentuję z wyświetlaczem o którym tu mowa lecz do sterowania używam STM32 M3. Do wyświetlania dużych czcionek użyłem biblioteki Radzia ale ma ona pewną wadę. Mianowicie duże znaki są rysowane bardzo wolno (10 znaków wyświetla się prawie 2 sekundy). Z tego co patrzyłem to powodem jest chyba to iż funkcja scaledtext korzysta z setpiksel co nie jest zbyt efektywne. Bibioteka Suna wydaje się być zdecydowanie lepsza pod tym względem. Czy ma ktoś może jej wersję na STM32? Byłbym zobowiązany :) .



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 paź 2013, o 10:22 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

Jeszcze nie przeportowałem ... jej na stmy , ale to dlatego ze zwykle z stmami używa Siemensów lub noki czy tez tft na ILI lub SSD ale zrobię to niebawem ...

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 30 paź 2013, o 19:49 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 30 paź 2013
Posty: 2
Pomógł: 0

Witam, używam bibliotek z książki pana Tomasz Francuza i funkcji do bitmapy z tej strony lecz nie bardzo wiem jak ją sobie zaimportować żęby wyświetlić, już parę dni się z tym męczę i nie mam pojecią co pozmieniać aby osiągnąć efekt, mam obrazek wygenerowany przez asystenta lcd od radzia. Proszę o pomoc.
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Kody umieszczamy w znacznikach [ syntax ] -- SunRiver



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 30 paź 2013, o 20:36 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

funkcję wyświetlania bitmap należy dodać do biblioteki , a nie do kodu w pliku main.c ...
i dopiero w main ją wywołujesz z parametrem określającym twoją bitmapę

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 lis 2013, o 14:16 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 30 paź 2013
Posty: 2
Pomógł: 0

Dzięki, pozmieniałem wszystko i śmiga, a czy ma ktoś funkcję scrooll do przesuwania tekstu lewo, prawo?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 lis 2013, o 10:30 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 28 paź 2013
Posty: 2
Pomógł: 0

Witam ponownie.
Przerobiłem bibliotekę Suna pod STM-y. Jest fajna mam zamiar z niej korzystać. Dopatrzyłem się w niej drobnego niedopatrzenia którego autor chyba nie zauważył a z objawami którego spotkało się kilku użytkowników. Mianowicie problem pojawia się przy próbie użycia czcionek o wysokości mniejszej od 8 pikseli(np.5x7). Przy większych wszystko działało bez zarzutu. Problem leży we fragmencie kodu który wklejam poniżej. Jest to fragment funkcji GLCD_PutChar.
Zmienna bytes (przy czcionce 5x7) przyjmuje wartość 1 zmienna i ma wartość 0 a zatem spełniony jest warunek if i+1==bytes co skutkuje wykonaniem się fragmentu kodu po warunku. Następnie zmienna pageOld przyjmuje wartość 251(bo (0-1)*width=(255)*5=251). W następstwie tego funkcja glcd_FontRead czyta z poza zakresu tablicy w której przechowywane są dane czcionek (bo indeks+pageOld+j dają liczbę większą od liczby elementów w tablicy). W rezultacie dostajemy liczbę całkowicie przypadkową która w zależności od swojej (poniekąd losowej zależnej od wielu czynników) wartości może (ale nie musi stąd u niektórych działa) nam zmienić wartość naszej danej. Ja wyciełem ten fragment kodu i działa wszystko dobrze. Nie zagłębiałem się po co jest ten fragment (co autor miał na myśli) przecież wcześniej mamy już ładnie wyliczony indeks skąd czytać dane ale zapewne o czymś nie pomyślałem. Być może autor znajdzie chwilę na analizę i ewentualną poprawkę (mam nadzieję że się nie mylę :-)). Pozdrawiam

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 28 lis 2013, o 11:20 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

heh.. masz rację w istocie nie jest potrzebny ten fragment , a w sumie służyło to w jednym przypadku tylko , niemniej jako że używałem sporadycznie czcionek 5x7 więc nie zwracałem na to uwagi bo problem nie występował .
w każdym razie przechowywanie stron i danych na nich nie jest konieczne w tej wersji biblioteki którą udostępniłem
z minimalnym zestawem funkcji. Bo wersja której sam używam jest mocno inna i zawiera kilka dodatkowych udogodnień
, których nie publikowałem ze względu na to że nie było takiej potrzeby i dopuściłęm mocno okrojoną wersję z podstawowymi
funkcjonalnościami.




Ponadto możesz zamieścić libsa przerobionego pod STMy w dziale ARM dla potomnych

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 3 gru 2013, o 11:40 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 maja 2013
Posty: 18
Pomógł: 0

Witam.

Nie mogę się tego doczytać w postach tego tematu, ani innych na forum. Testuję bibliotekę Suna (dzięki) o której mowa. Używam fontu z Twojego "Dropboxa" - "Arial5x7". Niestety nie wyświetla mi spacji. Nie wiem, gdzie jest problem. Np. w czcionce "Arial_Bold_14" jako pierwszą linijkę w sekcji "font data" wstawiasz linijkę skomentowaną jako "//32" (czyli spacja). W foncie o którym piszę, nie ma czegoś takiego. Czy tutaj tkwi problem? Próbowałem coś wstawiać w tym miejscu, ale wszystko się wykrzacza...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 3 gru 2013, o 11:46 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

dopisz po prostu coś się plik żle chyba wygenerował bez spacji

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 3 gru 2013, o 12:16 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 13 maja 2013
Posty: 18
Pomógł: 0

Dzięki, działa. "Font generator" generuje nowe fonty z rozmiarem spacji "0" i nie generuje jej. Pozdrawiam Leszek



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 18:17 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 02 lut 2013
Posty: 21
Pomógł: 0

Witam
Próbowałem pobrać lib z droopa, ale nie potrafię jej rozpakować. Wszystkie archiwizery pokazują mi błąd archiwum.
Skopiowałem więc na żywca z postu tą wersję na 192 i ...

Building target: Lampa_LCD_V2.elf
Invoking: AVR C Linker
avr-gcc -Wl,-Map,Lampa_LCD_V2.map -mmcu=atmega16 -o "Lampa_LCD_V2.elf" ./KS0108/GLCD_ks108.o ./main.o
./KS0108/GLCD_ks108.o: In function `GLCD_WriteCommand':
../KS0108/GLCD_ks108.c:553: undefined reference to `GLCD_Enable'
./KS0108/GLCD_ks108.o: In function `GLCD_WriteData':
../KS0108/GLCD_ks108.c:598: undefined reference to `GLCD_Enable'
../KS0108/GLCD_ks108.c:612: undefined reference to `GLCD_Enable'
../KS0108/GLCD_ks108.c:619: undefined reference to `GLCD_Enable'
make: *** [Lampa_LCD_V2.elf] Error 1

Wyglada jakby brakowało w .h deklaracji. Dodałem.

make all
Building file: ../KS0108/GLCD_ks108.c
Invoking: AVR Compiler
avr-gcc -Wall -g2 -gstabs -O0 -fpack-struct -fshort-enums -std=gnu99 -funsigned-char -funsigned-bitfields -mmcu=atmega16 -DF_CPU=1000000UL -MMD -MP -MF"KS0108/GLCD_ks108.d" -MT"KS0108/GLCD_ks108.d" -c -o "KS0108/GLCD_ks108.o" "../KS0108/GLCD_ks108.c"
Finished building: ../KS0108/GLCD_ks108.c

Building file: ../main.c
Invoking: AVR Compiler
avr-gcc -Wall -g2 -gstabs -O0 -fpack-struct -fshort-enums -std=gnu99 -funsigned-char -funsigned-bitfields -mmcu=atmega16 -DF_CPU=1000000UL -MMD -MP -MF"main.d" -MT"main.d" -c -o "main.o" "../main.c"
In file included from ../main.c:18:
c:/winavr-20100110/lib/gcc/../../avr/include/util/delay.h:90:3: warning: #warning "Compiler optimizations disabled; functions from <util/delay.h> won't work as designed"
../ks0108/GLCD_KS108.h:114: warning: inline function 'GLCD_Enable' declared but never defined
../ks0108/GLCD_KS108.h:114: warning: inline function 'GLCD_Enable' declared but never defined
Finished building: ../main.c

Building target: Lampa_LCD_V2.elf
Invoking: AVR C Linker
avr-gcc -Wl,-Map,Lampa_LCD_V2.map -mmcu=atmega16 -o "Lampa_LCD_V2.elf" ./KS0108/GLCD_ks108.o ./main.o
./KS0108/GLCD_ks108.o: In function `GLCD_WriteCommand':
../KS0108/GLCD_ks108.c:553: undefined reference to `GLCD_Enable'
./KS0108/GLCD_ks108.o: In function `GLCD_WriteData':
../KS0108/GLCD_ks108.c:598: undefined reference to `GLCD_Enable'
../KS0108/GLCD_ks108.c:612: undefined reference to `GLCD_Enable'
../KS0108/GLCD_ks108.c:619: undefined reference to `GLCD_Enable'
make: *** [Lampa_LCD_V2.elf] Error 1

18:18:04 Build Finished (took 430ms)


Pomocy. Mam grypę i zamulony mózg.


OK. Mam. Źle ustawione parametry projektu w Eclipsie, aktywny debug



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 20:38 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

to działa ci ??

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 21:07 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 02 lut 2013
Posty: 21
Pomógł: 0

Działał. Ale pogrzebałem w libach, bo nie wyświetlał niektórych fontów np. font3x5. Wziąłem bibliotekę Atystatycznego z konkursu, ale było przesunięcie. Zacząłem więc zmieniać CSEL1 i 2. Na wyświetlacz wylazły śmieci. Nie mogę teraz go obudzić pomimo powrotu do starych libów.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 21:20 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

Hmmm... może wgrywasz stary wsad ?? albo coś nie łączy ??

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 gru 2013, o 21:34 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 02 lut 2013
Posty: 21
Pomógł: 0

Sprawdzam po kolei. Nie ruszałem dziada, więc raczej nic się nie rozłączyło. Sprawdzam po raz kolejny definicje portów, ale jest ok. Jak dziada zresetować na twardo?


Jak sie ma g... zamiast mózgu..
Deklaracje PIN i PORT dla danych i sterujących takie same :)

Nie wyświetla mi Twoich 3x5 ani jednego. Jakiś pomysł. Potrzebuję małych boldów.

Obrazek



Tylko małe fonty jeszcze.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 6 sty 2014, o 01:15 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 02 lut 2013
Posty: 21
Pomógł: 0

Taki problemik mam:
ObrazekObrazek

Wszystkie liczby na ekranie wyświetlane są dynamicznie. W obszarze 1 i 2 w tym samym momencie.
W obszarze nr 1 kolejne liczby są wyświetlane tak, że nowe znaki zastępują stare. W obszarze nr 2 (się sumują) punkty zaświecone z poprzednich znaków zostają i robi się kaszana. Ten sam problem miałem w obszarze nr 4 przy znakach w "inwersie".

Obszar nr 3 też się wyświetla "dobrze" czyli znaki są zastępowane.

Biały(niebieski) na czarnym(białym) nie jest mi potrzebny, poradziłem sobie. Trochę miga ale na dziś mi wystarczy.

Natomiast czarny na białym jest mi potrzebny, a sekwencja Puts, FillRect, Puts za bardzo miga.

Dlaczego w różnych obszarach działa różnie?
Które jest prawidłowe - zaplanowane?

Ale jajca. :) zmieniłem Y z 28 na 30 i zostają tylko niektóre pixele. Na 32 działa normalnie.

ObrazekObrazek

o sso chozzzi? Byłem na wiejskiej imprezie ale się raczej nie nawaliłem.

Piotr



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 29 sty 2014, o 15:04 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 06 paź 2011
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pomógł: 2

Cześć.
Jakim programem konwertujecie bitmapy do wyświetlacza? Próbowałem wielu programów, takich jak np. AsystentLCD od radzia bmp2glcd, image2glcd, microlcd, lcd font maker.

Jedynie tym ostatnim jak skonwertowałem, to obrazek w miarę przypominał na wyświetlaczu to co powinien ale parę pikseli ucięło lub przeniosło w inne miejsce. Niestety ale jest to wersja trial i już mi nie chce konwertować.

Natomiast jak namaluję obrazek na 128x64 piksele to ładnie się wyświetla. Tylko po co zajmować tyle pamięci jak potrzeba wyświetlić malutki obrazek.

Przykładowy obrazek (bitmapa ze zmienionym rozszerzeniem na jpg bo serwer nie chciał przyjąć bmp):

Obrazek

A tak to wygląda na wyświetlaczu

Obrazek



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 29 sty 2014, o 15:33 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8583
Pomógł: 337

krzyychu napisał(a):
Natomiast jak namaluję obrazek na 128x64 piksele to ładnie się wyświetla. Tylko po co zajmować tyle pamięci jak potrzeba wyświetlić malutki obrazek.


Akurat taką skale to prościej narysować funkcja line i podstawić opis :)

_________________
[b]San Escobar! Patria mia! Tu eres como la salud.[/b]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 29 sty 2014, o 15:58 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 06 paź 2011
Posty: 92
Lokalizacja: Kraków
Pomógł: 2

SunRiver napisał(a):
Akurat taką skale to prościej narysować funkcja line i podstawić opis


Zgadzam się z Tobą w tej kwestii. Ale jak jest jakiś bardziej skomplikowany rysunek, niekoniecznie na cały ekran to co wtedy?

W projekcie będę używał jeszcze innych grafik dlatego zwróciłem się na forum z tym zapytaniem. A Ty Sun jak konwertujesz obrazki na ten wyświetlacz ;) ?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO