Cytuj:
No i daj znać, jeśli uda Ci się coś ustalić
![Szczęśliwy :)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
Miałeś rację co do podłączenia tego silnika.
Jak już osobiście mogłem się nim zająć to dużo się wyjaśniło. Wcześniej miałem tylko fotki i info, że silnik padł.
Udało się nawet namierzyć producenta. Może komuś przyda się info
www.j-star.com.tw/englishMusze pochwalić ten silniczek. Ogólnie dobrze wykonany. Zaskoczyły mnie silikonowe przewody i porządne połączenia.
Opiszę problem bo może się komuś w przyszłości przyda. W bieżni przestał działać silnik zmiany nachylenia. Pierwszy raz jak była jeszcze na gwarancji. Serwis niby wymienił siłownik na nowy. Po gwarancji padł ponownie i kilka tygodni później główny napęd.
Oczywiście serwis zaśpiewał cenę jak za nową bieżnię.
1. Żeby uruchomić główny napęd wystarczyło wymienić elektrolit przy triakach (ten największy co widać na fotce - 20 zł).
2. Siłownik podnoszenia jest sterowany potencjometrem na którym jest zamontowany krzywka, która rozłącza wyłącznik krańcowy. Przesunęła się o kilka milimetrów w swojej osi i blokowała przełącznik w pozycji krańcowej.
Na zdjęciu widać wadliwe ustawienie.
![Obrazek](https://obrazkiforum.atnel.pl/thumb/9745/b45ef797631c5ccb22583674821f8ed0.jpg)
Łączny koszt naprawy 20 zł i ok 40 min pracy z przerwą na kawę
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)