rskup napisał(a):
Tom92 napisał(a):
Jarnecki -> teraz działa tak jak chciałem, dziekuję Ci bardzo
To co dostajesz jak masz np. color o wartości 128 a jasność 127? Podpowiem 128 & 127 = 0 ...
--
Pozdrawiam,
Robert
Do takich zabiegów to tylko HSV
------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]rskup napisał(a):
Tom92 napisał(a):
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Masz przesunięcie bitowe, więc w bajcie o więcej nie przesuniesz
![Smutny :(](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_sad.gif)
.
Jarecki napisał(a):
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
W języku C jest różnica czy używasz & a jak && ...
--
Pozdrawiam,
Robert
------------------------ [ Dodano po: 3 minutach ]Dodatkowo taki sposób regulacji to raczej nie da poprawnego efektu
![Smutny :(](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_sad.gif)
Zagadza się, tam jest błąd bo zamiast && powienno być &
------------------------ [ Dodano po: 3 minutach ]rskup napisał(a):
Tom92 napisał(a):
Jarnecki -> teraz działa tak jak chciałem, dziekuję Ci bardzo
To co dostajesz jak masz np. color o wartości 128 a jasność 127? Podpowiem 128 & 127 = 0 ...
--
Pozdrawiam,
Robert
Kolega ma rację, ta funkcja zda egzamin tylko wtedy, gdy składowa koloru (jedna lub kilka) ma wartość 0xff