Kolego w 5 pytaniu podałeś linka a tam znajdziesz odpowiedzi od 1 - 4

wraz z PDF i opisem jak to działa i jak to podłączyć
czyli:
Podłączenie:
Oprócz czujników i tarcz w zestawie znajdują się plastikowe belki wraz z śrubkami, które umożliwiają
montaż czujników przy tarczy magnetycznej w odległości kilku mili metrów. 3-pinowy przewód ze złączem żeńskim
goldpin (raster 2,54 mm) posiada następujące wyprowadzenia:
Czerwony - napięcie zasilania (VCC) z zakresu od 3 do 24 V
Czarny - masa układu (GND)
Biały - wyjście czujnika Halla typu otwarty dren (w celu odczytu wartości należy zastosować rezystor podciągający do VCC np. 10 kΩ)
Specyfikacja:
Napięcie zasilania: 3 - 24 V
Pobór prądu: do 4 mA dla każdego czujnika
Typ magnesów: 8-polowe, neodymowe
Typ czujników: sensory Halla
Typ enkoderów: niekwadraturowe
Rozdzielczość enkoderów: 8 impulsów na obrótpozostałe informacje z fotką jak to podłączyć do silnika masz w pdfie który znajduje się w linku co podałeś czyli:
http://botland.com.pl/index.php?control ... chment=599