Plik ELF to plik z którego robi się standardowego hex-a, poprzez komendę:
Cytuj:
avr-objcopy -R .eeprom -R .fuse -R .lock -R .signature -O ihex PROJECT_NAME.elf PROJECT_NAME.hex
I taka samo można pobrać z elf zarówno .fuse jak i .lock do osobnych plików (hex lub bin) a potem ich użyć.
Jednak wbudowany w Eclipse (avr plugin) mechanizm wgrywania fuse i lock bitów jest niezgodny z avr-objcopy
Problem polega na tym, że avrdude potrzebuje wartości bitów podawanych w linii komend a mechanizm w eclipse może je pobierać i podstawiać, ale nie z pliku w formacie generowanym przez avr-objcopy - plik z fusami i lockami musi mieć odpowiedni "opisowy" format.
Ale mamy do tego inne dodatkowe przyjazne mechanizmy

Wchodzimy w menu File -> New -> Other... i wybieramy grupę AVR i tam mamy możliwość utworzenia
Fuses Files lub
Lockbits File.

W tak utworzonym w projekcie pliku "fuses" / "locklits" możemy edytować je albo w specjalnie do tego zrobionej nakładce albo tekstowo (u dołu okna mamy możliwość przełączania). Nakładka dodatkowo umożliwia pobranie w oknie edycji wartości fusów w podpiętym procesorze.

--
Pozdrawiam,
Robert