Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 24 maja 2025, o 12:07


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 20 gru 2018, o 09:24 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 15 paź 2017
    Posty: 3
    Pomógł: 0

    Mam problem z programikem z poradnika nr 384

    mój kod :
    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ] [ Zaznacz wszystko ]
    język basic4gl
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



    kompilator zgłasza problem w 64 lini zaznaczyłem w kodzie
    Poprostu wyala mi program w ogóle go nie odpala :(



    Ostatnio edytowano 20 gru 2018, o 16:28 przez cyberluk, łącznie edytowano 5 razy

    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 20 gru 2018, o 09:27 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lip 2013
    Posty: 2595
    Pomógł: 128

    Wklej porządnie kod przy pomocy syntaxa.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 20 gru 2018, o 11:19 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 10 sty 2018
    Posty: 160
    Pomógł: 11

    To może wklej też sam komunikat o błedzie..

    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    język basic4gl
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


    Nie analizowałem tego kodu aż tak dogłębnie, dodaj ten warunek i skompiluj. Myślę że nie powinno dawać błędu... a czy będzie działać zgodnie z założeniem to nie wiem.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 20 gru 2018, o 16:27 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 15 paź 2017
    Posty: 3
    Pomógł: 0

    Dzięki tfosik
    poszło mogę gnieść temat dalej

    ------------------------ [ Dodano po: dzisiaj, o 16:27 ]

    poszło ale jestr problem nie wysyła nic na terminal
    aktualny kod

    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ] [ Zaznacz wszystko ]
    język basic4gl
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

    Tam gdzie wstawiłeś if miało wyświetlać IP telefonu i tytuł aplikacji to nie działa
    qrcze gdzie tu jest babol
    teraz kompiluje i nie ma błedu a nie przyjmuje danych ani nie wysyła :(



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 21 gru 2018, o 09:51 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 10 sty 2018
    Posty: 160
    Pomógł: 11

    Nie analizowałem tego kodu ale zmienna sport to zdaje się numer portu jaki ustawiasz w polu edittex-a. Jeżeli jest tam pusto to wywala błąd. Przeanalizuj dokładnie poradnik Mirka, może czegoś nie wkleiłeś. A ten warunek zostaw bo nie powoduje błędnego działania programu.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 21 gru 2018, o 10:50 
    Offline
    Moderator
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 03 paź 2011
    Posty: 27405
    Lokalizacja: Szczecin
    Pomógł: 1043

    dokładnie musi być port podany, poza tym bardzo łatwo sobie odpalić DEBUGER i sprawdzić czy masz ten port po wejściu do funkcji wysyłającej czy nie

    _________________
    zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 21 gru 2018, o 12:53 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 10 sty 2018
    Posty: 160
    Pomógł: 11

    Możesz sobie też logi pododawać i sprawdzić w trybie debug
    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    język basic4gl
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 21 gru 2018, o 18:05 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 15 paź 2017
    Posty: 3
    Pomógł: 0

    Ja nie mogę wielkie dzięki tfosik jesteś wielki
    z tą komendą log qrcze bajeczka

    znalazłem babola :D :lol:
    pokręciłem coś jak do zmienne portu miałem wprowadzić wartość z edittexta
    dokładnie w lini 36
    tera wklejam poprawiony i fruwa !!!!!! normalnie zapie.......


    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ] [ Zaznacz wszystko ]
    język basic4gl
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


    Jeszcze raz dzięki !!!! Manewr z komndą LOG jest bezcenny :D



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    cron
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO