Przecież wszystko masz dokładnie podane i wytłumaczone w BB.
Nie wiem jak to jest opisywane na cytowanym blogu, ale ogólnie zasada jest taka:
- masz zdefiniowaną tablicę
CYFRY w pamięci flash zawierającą opisy wyglądu cyfr, czyli który segment ma być zaświecony a który zgaszony
- tablica
CYFRY zawiera kolejne cyfry od 0 do 9 (lub więcej ale to nie ważne)
- jak masz wyświetlić np. cyfrę 3 to odczytujesz wartość z tablicy
CYFRY o indeksie 3 i masz układ segmentów do zaświecenia.
Jeżeli chcesz mieć kropki to możesz zrobić sobie tak nadmiarowo drugą tablicę i tam mieć zdefiniowany wygląd cyfry z kropką (dodany twój SEG_DP), ale ze względu że kropka przy każdej cyfrze to ten sam segment, to robi się to bez definiowania dodatkowego układu znaków, tylko po odczytaniu z flash układu z tablicy
CYFRY, dodajesz do niej zapalenie segmentu kropki.
Czyli robisz na przykład tak - odczytujesz z pamięci flash do zmiennej
segmenty_port układ cyfry znajdujący się w tablicy
CYFRY:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
gdzie zmienna
cyfra to tablica zawierająca wartości dla kolejnych wyświetlaczy a zmienna
licznik określa która z nich jest teraz odczytywana i wyświetlana.
Jak już masz układ znaku bez kropki to robisz sprawdzenie czy dla danej cyfry masz zaświecić kropkę i jak tak to robisz:
- jak masz wyświetlacz ze wspólna katodą
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
lub jak masz ze wspólną anodą a taki chyba masz

język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
--
Pozdrawiam,
Robert
PS. Starałem zrobić się na tych samych nazwach zmiennych co Ty, lecz nie wiem czy tak samo miałeś je poprzypisywane.