Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 22 maja 2025, o 19:19


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 29 lip 2017, o 23:44 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lis 2011
    Posty: 232
    Lokalizacja: Pisz
    Pomógł: 2

    Witam
    Po zmianie systemu z Windows XP na Windows 7, coś po kręciło mi się z pocztą na Gmailu problem polega na tym że za każdym razem kiedy chce się zalogować do poczty muszę potwierdzać tożsamość. Mimo że wszystko pójdzie ok, to po wylogowaniu i ponownej próbie zalogowania się, znów jest to samo. Na innych urządzeniach telefon laptop na których wcześniej korzystałem z tej poczty wszystko jest ok. Bardzo był bym wdzięczny za jakąś podpowiedz, co z tym można zrobić, bo trochę jest to męczące.
    Pozdrawiam Rafał.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 30 lip 2017, o 11:01 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 02 maja 2013
    Posty: 31
    Lokalizacja: Bydgoszcz
    Pomógł: 1

    Hej, może to pomoże. Zaloguj się na gmaila i przejdź do "Moje konto" tam w ikonce u góry po prawej. Następnie "Logowanie się i zabezpieczenia" i sprawdź czy masz włączoną obsługę "Weryfikacja dwuetapowa" jeżeli masz włączone to wyłącz i sprawdź czy zadziała. Nie mam pewności czy to jest ta opcja ale u siebie mam wyłączone i żadnych potwierdzeń tożsamości nie mam. I zobacz w Aktywności urządzeń czy na liście widnieje Twoje urządzenie.


    Autor postu otrzymał pochwałę


    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 30 lip 2017, o 22:37 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lis 2011
    Posty: 232
    Lokalizacja: Pisz
    Pomógł: 2

    Witam
    Dziękuję za odpowiedz, niestety "Weryfikacja dwuetapowa" jest u mnie wyłączona, a na liście Aktywności urządzeń widnieję tyle że z dopiskiem NOWE. No ale nic tam też nie można zrobić. Tak że problem nadal nie rozwiązany :)



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 31 lip 2017, o 08:15 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 26 sty 2016
    Posty: 1171
    Lokalizacja: Kraków
    Pomógł: 93

    Zaloguj się kilkanaście/kilkadziesiąt razy z "nowego" urządzenia, to będzie działać normalnie. Też miałem podobny problem, jak wprowadzili nowy sposób logowania. U mnie wróciło do normalności po ok. 2 tygodniach (logowanie do 5 razy dziennie).


    Autor postu otrzymał pochwałę


    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 31 lip 2017, o 08:48 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 19 lut 2014
    Posty: 569
    Lokalizacja: Żagań
    Pomógł: 54

    Czy przypadkiem nie używasz programu do oczyszczania systemu?
    I usuwasz sobie pliki cookie.


    Autor postu otrzymał pochwałę

    _________________
    http://leszczamiga.ppa.pl/



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 31 lip 2017, o 10:40 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lis 2011
    Posty: 232
    Lokalizacja: Pisz
    Pomógł: 2

    Marhef napisał(a):
    Zaloguj się kilkanaście/kilkadziesiąt razy z "nowego" urządzenia, to będzie działać normalnie. Też miałem podobny problem, jak wprowadzili nowy sposób logowania. U mnie wróciło do normalności po ok. 2 tygodniach (logowanie do 5 razy dziennie).

    Będę próbował tak robić.

    LA72 napisał(a):
    Czy przypadkiem nie używasz programu do oczyszczania systemu?
    I usuwasz sobie pliki cookie.


    Nie używam mam świeżo zainstalowany system, zmieniłem z Xp na win 7.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 2 sie 2017, o 19:47 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 25 lis 2011
    Posty: 232
    Lokalizacja: Pisz
    Pomógł: 2

    Problem udało mi się rozwiązać, po przez całkowite wyczyszczenie historii przeglądania, haseł, ciasteczek itd. Po wykonaniu czyszczenia loguje się już bez problemu bez sprawdzania tożsamości.
    Dziękuje za pomoc.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO