Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 24 sty 2025, o 00:04

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 wrz 2016, o 22:44 
Nowy

Cześć!
Jestem studentem ostatniego roku elektroniki i telekomunikacji. Chciał bym spróbować swoich sił w systemach wbudowanych ale poza znajomością C/C++ i dosłownie podstawową znajomością assemblera nie mam doświadczenia w tej materii. Atutem może być to że moja praca dyplomowa pod tytułem "Druk 3D i sterowanie bezprzewodowe w robotyce" opieram o programowanie układów mikroprocesorowych AVR i ARM.
W wolnych chwilach staram się dokształcać w dziedzinie programowania mikrokontrolerów, i szeroko pojętego programowania. Hobbistycznie bawię się również Arduino, Raspberry Pi i Orange Pi a w najbliższym czasie chcę zabrać się za układy FPGA, jednocześnie dokształcając się w dalszym w dziedzinie programowania ARV w C.

Moje pytanie brzmi. Jak mogę zainteresować swoją osobą potencjalnego pracodawce? Poza wysłaniem CV w którym podkreślam chęć rozwoju w tym kierunku i to że zależy mi na zdobywaniu doświadczenia - w podtekście mogę pracować za psie pieniądze albo odbyć nawet darmowy staż. Niestety, dotychczasowe staże odbywałem w firmach o profilach przemysłowych...

Jeżeli ktokolwiek odpowie w tym temacie to podeślę jeszcze link do mojego GoldenLine, nie chciał bym w ciemno zostawiać swojego imienia i nazwiska w internecie jeżeli nikt nie odpowie :)

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 17 wrz 2016, o 09:42 
Użytkownik

Moim zdaniem ważne jest podkreślenie, nacisk na to, że programowanie, systemy wbudowane to Twoja pasja. Pracownik, który wykonuje w pracy swoją pasję to moim zdaniem skarb bo nie czeka kiedy zleci 8 godzin i pójdzie do domu tylko wykonuje sumiennie obowiązki z ogromnym zaangażowaniem. Fajnie jakbyś wykonał jakieś ciekawe niewielkie urządzenie, którym mógłbyś sie pochwalić na rozmowie kwalifikacyjnej :)
To tylko moje zdanie :)
Pozdrawiam

PostNapisane: 17 wrz 2016, o 11:56