Dawno tu nie zaglądałem. Laptop Lenovo? A no tak, już pamiętam, posiadam/posiadałem takowego
Mały update.
Po otrzymaniu od nich info, że reklamacja została uwzględniona ( to było na początku czerwca) poczekałem jeszcze ponad dwa tygodnie na zwrot "naprawionego" laptopa.
Laptop przyszedł z nówka całą obudową, wszędzie folie. Nowa matryca i nowy napęd DVD (w notatce serwisowej oznaczone jako "wymieniono blok DVD"). Włączam go z marszu i lipa, taka heca. Zgadnijcie co nie działa ;] Nie działał blok DVD
Dziwna sprawa, przecież był naprawiany.
Za telefon, dzwonie na gorącą linię i po wyjaśnieniu, Pan z Lenovo powiedział mi żebym napisał wniosek o zwrot kosztów za lapka, lub wydanie nowego. Tak zrobiłem, razem z opisem moich perypetii.
W odpowiedzi dostałem informację, że laptop był za mało razy naprawiany aby domagać się zwrotu. Dopiero po trzecim razie. Zastanawiałem się, czy odpuścić (bez DVD da się żyć), pomocy technicznej przedstawiłem moje obawy przed ponownym wysłaniem laptopa, ale nic nie wskórałem.
Postanowiłem jednak nie odpuszczać i na drugi dzień wysłałem. Minęły dwa tygodnie, zero odzewu więc dzwonie. A tam Pan uprzejmie mnie poinformował, iż naprawa w ramach gwarancji nie może być wykonana ponieważ laptop nosi ślady zalania
No masakra jakaś.
Na drugi dzień w skrzynce znalazłem list z serwisu z wyceną, bagatela ~900zł. Opis: Nieautoryzowana ingerencja w laptopa. Ponownie za telefon i na hot line'a. Po rozmowie Pan z Lenovo powiedział, że postara się coś zdziałać. Jak powiedział,tak zrobił. Moja reklamacja na wycenę została uwzględniona i lapek miał być naprawiony w ramach gwarancji.
Minęły kolejne dwa tygodnie, dzwonię i słyszę, że będzie zwrot kasy lub nowy laptop w tej samej konfiguracji
Było to w obecnym tygodniu i muszę czekać na oficjalne papiery z ofertą od serwisu. Pewnie jeszcze trochę poczekam zanim ta historia będzie miała zakończenie (leci już 5 miesiąc jak jestem bez laptopa).
Nawiązując do waszej rozmowy o jakości laptopów, to wiadomo że teraz sprzęt robi się tak aby często zmieniać, a zwłaszcza ten z niskiej półki. Nie na lata. Ogólnie to laptopy Lenovo oceniam dobrze, jakość do ceny i design jest na wysokim poziomie. To jest tylko elektronika, może się zepsuć jak wszystko, normalna sprawa. Ale serwis.....