Przedstawionego fragmentu kodu Kol. Zaba nie testowałem (dla podanych danych wydaje się być poprawny), jednak mam kilka uwag:
- tablice numerowane są od 0
- funkcja itoa zwraca łańcuch znakowy zakończony znakiem jego końca tj '\0'
- dla liczb większych lub równych 10 przekroczony zostaje zakres tablicy i kto wie co się później może stać
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
Dla podanego przypadku, element tablicy o indeksie 0 przyjmie wartość znaku '2', natomiast index 1 będzie równy '\0', ale kolejna funkcja itoa go nadpisze wartością '7', po czym do elementu o ind 2 wpisze swoje '\0', przez co przekroczyliśmy zakres tablicy i możemy mieć problem...
Jednak sama idea dość ciekawa, mimo że "pamięciożerna".
Jeśli źle myślę proszę mnie poprawić, również chciałbym się czegoś nauczyć
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
Bardziej ogólny kod przedstawiony przez Krauser'a może wyglądać następująco:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Oczywiście muszą istnieć zmienne
a,
b i
c oraz posiadać odpowiednie typy, tak aby nie "przękręcić" zmiennej
i ![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)
Zapis z zerowaniem zmiennej
i jest oczywiście żartem z mojej strony - kod jest z pełni działający, ale powinna tam być instrukcja break, aby zminimalizować wynikowy kod. Ot taki myk
![Bardzo szczęśliwy :D](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)