Nie da się na raz więcej niż 8 sztuk. Znaki graficzne ładowane są do pamięci wyświetlacza a nie siedzą w pamięci programu. Gdyby siedziały we flashu czy też w epromie to mógłbyś mieć ich tyle ile masz pamięci na kod.
Ale oczywiście można inaczej. Jeśli nie potrzebujesz na raz więcej niż osiem sztuk to zrób tak:
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Nie jest to super rozwiązanie a przede wszystkim bardzo wolne i nie pozwoli na płynne wyświetlenie dwóch znaków z dwóch różnych zestawów. Gdybyś chciał wypisać coś na ekranie to nie uzyskasz super efektu z racji konieczności zastosowania dyrektywy wpisującej znaki do ramu wyświetlacza.
Natomiast jest jeszcze temat że nie musisz zastępować wszystkich znaków, możesz zastępować tylko te które nie są Ci potrzebne.