Witajcie, studiuje wszystkie części poradnika o wskaźnikach i strukturach, gdzie efektem ubocznym ma być gra snake. Gra działa, sterowanie, ekrany startowe i końcowe również. Jednak zaczynam się samemu bawić, przerabiając ich wygląd itp. Jedną z opcji, którą chciałem to, aby ekran nie znikał po czasie zadanym w _delay_ms, tylko, aby reagował na naciśnięcie klawisza, wtedy gra ma się rozpocząć. I tu pojawił się problem. Miałem troszkę przerwy od programowania i sporo rzeczy wyleciało z głowy i ciężko mi się czasem myśli

Oto jak kombinuje to rozwiązać.
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Wrzucam pętle nieskończoną, aby zatrzymać ekran, w środku pętli wywołuje zdarzenie, które bada, czy nadleciała jakaś ramka. W ifie sprawdzam czy kod się zgadza, jeśli tak to program ma wyjść z pętli, a jednak tego nie robi. Kombinowałem na kilka innych sposobów, ale nie potrafie znaleźć rozwiązania wyjścia z pętli.
Ktoś podpowie, co robię nie tak ?
------------------------ [ Dodano po: 53 minutyach ]Doszedłem do tego, że chyba jeszcze nie do końca rozumiem obsługę IR, a to tam jest problem. Gdy na sztywno podłączę microswitcha i napisze warunek od wciśnięcia klawisza, to działa jak należy. Tylko teraz nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać, by obsłużyć to IR.