Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 16 kwi 2024, o 16:03


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 maja 2020, o 01:22 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 11 maja 2020
Posty: 2
Pomógł: 0

Hej wszystkim!

Ja jestem totalnym nowicjuszem (ale programista z doswiadczeniem c/c++) co sie zaczal elektronika intereseowac (dzieki mirekk36^^) bez doswiadczenia wczesniej
Wymyslilem cos takiego, co prawda glownie dla RPI, ale da sie to uzyc dalej

Na czele MCP23017, ktorego chyba nikomu nie trzeba przedstawiac

Moj zamysl, jest taki, zebym sobie dla nauki zbudowal takie "proxy" i2c, dajace mi wiecej portow, pod np klawiature numeryczna albo cos innego. Pliki sa nizej.

ObrazekObrazekObrazekObrazek



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 maja 2020, o 09:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03 paź 2011
Posty: 27224
Lokalizacja: Szczecin
Pomógł: 1041

No ja akurat nie znam tego scalaka ale nie ważne ;) Generalnie bardzo ładnie wyszły ci płyteczki PCB ... jeśli to twój pierwszy raz w robieniu PCB metodą żelazkową chyba - to powiem, ci że aż zazdroszczę ;) mi rzadko tak ładnie wychodziły...

ale ok nie pokazałeś schematu a po zdjęciach PCB top i bottom widzę niebezpieczną rzecz którą zrobiłeś - ale mówię - nie widząc schematu może to być zła sugestia z mojej strony.

Masz w przedziwny sposób rozłączone linie zasilania ... osobne gałęzie VCC i GND zdaje się ... tak się nie robi bo możesz scalaka uszkodzić nawet.

_________________
zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 maja 2020, o 21:18 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sty 2015
Posty: 183
Pomógł: 10