Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 28 mar 2024, o 16:57


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 lip 2019, o 14:38 
Offline
Nowy

Dołączył(a): 19 lip 2019
Posty: 7
Pomógł: 0

Witam wszystkich. Jestem uczniem 4 klasy technikum i próbowałem rozpocząć przygodę z mikrokontrolerami AVR. Nauczyciel pomogl nam skompletowac uklad: procesor ATMEGA328P, filtracje zasilania do niego, plytke stykowa i programator USBASP. Wszystko ogolnie bylo w porzadku, pierwszy program napisalem na szkolnym komputerze (migajaca dioda). Problem zaczął sie przy instalacji srodowiska (eclipse) w domu. MkAvr calculator wykrywa procesor ale pogubilem sie totalnie co i jak w eclipse, nie wiem jak pobrac starego eclipse, a do nowego nie ma poradnika( do starego ogladalem filmy pana Mirosława). I mam pytanie czy jest ktoś kto krok po kroku wytlumaczyl by i pokazał jak i co instalowac ( poczynajac od javy) potem eclipse bo nawet nie wiem czy szukac starego czy nowego instalowac. i rowniez mam pytanie czy jesli mkavr calculator wykrywa procesor a jest on z poza tej bezplatnej wersji to czy to będzie przeszkodą? Probowalem juz kilka godzin instalowac kombinowac i nic.. Stary eclipse nawet nie odpala ( wyskakuje "java was started but returned exit code=13" probowalem robic to co na youtube z wpisywaniem nad vmargs pochodzenia pliku bin ale nic to nie dawalo). Zainstalowalem eclipse najnowszy dla C i C++ ale na nim nie wiem jak ustawic taktowanie procesora itp., a driver dodalem i moj komputer go czyta i są zainstalowane sterowniki do niego. W nowym przy probie zaladowania programu wyskakuje blad ze nie wybrano projektu. Najchetniej wszystko bym odinstalowal i zainstalowal " na czysto". Czy jest ktos w stanie pomóc? Jesli byla by mozliwosc to porozmawiac na skype. Dziekuje z góry, pozdrawiam.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 lip 2019, o 15:01 
Offline