Nie tak. Musisz zagasić w paternie drugi bit (0x04) by zaświeciła się kropka. Czyli odczytujesz normalnie cyfrę z pamięci flash a potem poddajesz operacji maskowania. Robisz to tylko dla cyfry w której chcesz mieć zapaloną kropkę.
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
--
Pozdrawiam,
Robert
------------------------ [ Dodano po: 3 minutach ]A jako, że masz zdefiniowaną wartość w pamięci flash dla kropki na pozycji 10, to możesz uniwersalnie zmienić na:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
i jak zmienisz wyświetlacz / podłączenia to wystarczy zmienić w tablicy CYFRY a nie w kodzie.
------------------------ [ Dodano po: 7 minutach ]A jakbyś chciał sterować zapalaniem kropki to robisz np. tak:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.