Cytuj:
A ja uważam, że podstawą są oszczędności - czasu, pieniędzy, miejsca itp. Bo skoro mam w garażu kombi i malucha to wolę pojechać tym pierwszym, choć i do drugiego się spakuję (po długim czasie). Jeśli jednak kombi pali jak smok, a maluszek niewiele to czasami warto poświęcić czas na pakowanie, by zaoszczędzić pieniądze. Wszystko zatem zależy od oczekiwań i założeń.
Wolę do migania użyć wypasionego ARMa, gdy go znam, a czas jest priorytetem. Gdy jednak ważniejsza jest oszczędność, to wezmę nawet nowy nieznany mi procek jeśli będzie tańszy w końcowym rachunku. A po jeszcze inny sięgnę, gdy zależy mi na małym zużyciu prądu, czy też realizacja jakiegoś zadania będzie łatwiejsza. Można wszak napisać pełne sterowanie wyśw. LCD na potężnym lub słabszym procku, a można skorzystać z takiego, który ma ku temu dedykowane peryferia.
Ale ja nie jestem artystą, tylko praktykiem-robolem
Dlatego zawsze powtarzam ... najważniejsze to dobrac właściwy procek do konkretnego zadania
i wbrew temu co się niektórym wydaje ... jest to bardzo trudne ... zwłaszcza gdy patrzy się tylko na ilośc MHz
i cenę ...
Prototyp ma to do siebie że zwykle jest kosztowny ... ,ale to co jest drogie jednostkowo , wcale nie musi takie już
być w procesie produkcyjnym .... a to co tanie , może się okazać drogie w produkcji ... wiec ... zawsze trzeba brać na to poprawkę
![Szczęśliwy :)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
majster napisał(a):
oba pojazdy na mieście powinny jechać 50km/h
otóż to ... migajać diodą co 0,5 sek ... bedzie zawsze tak samo wyglądać niezależnie od ilości bitów, megaherców czy ceny ...
Wiecie ile było frajdy gdy kiedyś za czasów C64 / Amiga się szykowało do Demo COMPO w konkursach 4k i 8k i się człowiek dwoił i troił wymyślając cranchery żeby całe demo z efektami graficznymi i muzą wcisnać w 4K / 8k
to było zajefajne na etapie kodowania ... i to bardzo lubiłem ... bo tu można sie było wykazać pomysłowością
jak to upchać ... ... a łatwo nie było choć cały kod był mocno sklepany w assemblerze to i tak trzeba było się nagłowić by zpaczkować całość , tak by sie rozpakowało właściwie w ram ... i jeszcze nie straciło na jakości a niedaj boshe jak się rozleciała synchronizacja ....