Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 4 gru 2024, o 20:35


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 sie 2015, o 13:17 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2013
Posty: 568
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 31

Mam pytanie, jakie macie sposoby na wyciąganie w programie definicji preprocessora?

Mam takie definicje:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Aby wyciągnąć je w programie tworzę zmienną globalną:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Następnie wrzucam do niej poszczególne wartości:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


W programie jak chcę wyświetlić nazwę, robię to tak:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Przyznam że sporo się tego robi, czy jest jakiś łatwiejszy i bardziej elegancki sposób?

_________________
Und schreien

Spring
Erlöse mich
Spring
...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 sie 2015, o 14:42 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2013
Posty: 568
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 31

Piszę program, w którym można obserwować zmiany paramentów OpenGL wprowadzanych na żywo. Tych parametrów jest setki a program cały czas się rozrasta, zastanawiam się jak to szybko i sprawnie ogarnąć.
Zastanawiam się czy jest możliwość stworzenia makra które z makra wyciągnie definicje i wygeneruje odpowiedni kod.


Obrazek

_________________
Und schreien

Spring
Erlöse mich
Spring
...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 sie 2015, o 15:23 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 maja 2013
Posty: 568
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 31

Tych makr jest około tysiąca, plik: gl.h
Dzięki za pomoc.

_________________
Und schreien

Spring
Erlöse mich
Spring
...



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 13 sie 2015, o 23:43 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2014
Posty: 317
Pomógł: 19

Nie wiem czy dobrze wyczuwam temat, ale zastanawiam się Kolego PROTON czy w swojej aplikacji wykorzystujesz glBegin() i glEnd(), czy może tablice wierzchołków. Jeśli to drugie to okey, jeśli to pierwsze to jest to dobre tylko na krótką metę, lub dobre na bardzo przemyślany program. Dodam, że w technologii OpenGL ES (Embedded Systems) i w webGL wykorzystuje się tablice wierzchołków. Kiedyś pisałem program, który właśnie wykorzystywał glBegin() i glEnd() i... niepotrzebnie zakopałem się w kodzie... Gdybym tak od razu zaczął od tablic wierzchołków.

Polecam ten link. Prawdopodobnie znajdziesz tam coś dla siebie. ;)

Pozdrawiam! ;) j23 Jarek

_________________
"O sygnałach bez całek" Czesław Frąc



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO