Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 19 gru 2024, o 09:48


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 maja 2015, o 21:58 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

SunRiver napisał(a):
postaram się cośik skrobnąć w weckend na stronie

Weekend nadchodzi :) ino się przypominam.

Namazane ze smarta.

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 cze 2015, o 16:57 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 01 mar 2014
Posty: 117
Lokalizacja: Kraków
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 1

Subaru Libero... heh! Ojciec też się swego czasu napalił na ten pojazd. Był nawet na jeździe próbnej. Ponoć ciekawie załącza się drugą oś - na wstecznym?;-) No i ten silnik w zderzaku - rewelacja. Ale, ponieważ to 1200 cm3, podobno sporo pali. Niestety ostatecznie zakończyło się na Renault Kango. Szkoda, bo osobiście, jako użytkownik Toyoty Yaris produkowanej jeszcze w ojczyźnie, mam pełne zaufanie do japończyków:-)
Czekam na OBDII!

/* i9100 + Tapatalk */



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 cze 2015, o 22:08 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 paź 2011
Posty: 8588
Pomógł: 337

kudzu napisał(a):
Subaru Libero... heh! Ojciec też się swego czasu napalił na ten pojazd. Był nawet na jeździe próbnej. Ponoć ciekawie załącza się drugą oś - na wstecznym?;-) No i ten silnik w zderzaku - rewelacja. Ale, ponieważ to 1200 cm3, podobno sporo pali. Niestety ostatecznie zakończyło się na Renault Kango. Szkoda, bo osobiście, jako użytkownik Toyoty Yaris produkowanej jeszcze w ojczyźnie, mam pełne zaufanie do japończyków:-)
Czekam na OBDII!


załączanie jest podciśnieniowe , a nie na wstecznym , ponadto w wersji KJ6 i 8 tylko podczas postoju, w FA6 i 8 mozna podczas jazdy
w obu przypadkach nie wolno używać na drogach utwardzanych i przekraczać 80Km/h (za wyjądkiem wersji FA8 z AWD)
-- silnik jest z tyłu za zderzakiem a nie w zderzaku - ułożenie jest lerzące - dzięki czemu auto jest dobrze wyważone i ma nisko środek ciężkości
-- silniki były do 98 roku sotosowane 2 -- 1000cm (głównie KJ6) i 1200 cm jednostka bezkonfliktowa rzędowa 3 cylindrowa -- wersja 1200 gazikowa STD dysponowała ok 50HP wersja MPI 54Hp spalannie na poziomie ok 8L/100km w terenie i trybie miejskim w trasie dla gaznika ok 6L/100 ,dla MPI 7,6L/100km w mieście i terenie w trasie nawet 5,5L/100km - a czego się spodziewać po areodynamice kartonu po lodówce

Mimo to mój egz dodatkowo posiadał kompresor i turbinę co dawało 110Hp (nie przekładało się na prędkość) max 167Km/h -- wersje inne 130Km/h - auto pakowne zwinne i genialna skrzynia biegów bardzo elastyczny pojechał tam gdzie inni m/in w kangu srali w pory :) zwłaszca w zimie wszyscy 20 - 30 km/h - a liberko 80 i żadnego poslizgu , ba nie jednego wyśmiewacza wytargałem z zaspy :)

Posiadałem 2 egzemplarze oba w wersji specjalnej pierwszy w budzie KJ8 w wersji SDLX z 91 roku na gaźniku drugi 94 w budzie FA8 z MPI w wersji SDX-SRS nie spotykane w europie bogato wyposażone. (wada od wersji europejskich nic nie pasuje praktycznie) brak jakichkolwiek części - poza podstawowymi. choś do SDXa nawe filtra powietrza nie mozna było dostać.

Zalety ...

wiele, wiele , wiele , wiele
z ciekawszych ---

jedyne auto osobowe gdzie się da przewieź 2 metrową lodówke w pionie :)
jako nieliczne Subaraki na rynku europejskim mają I klasy prawdziwość ....
Wszystkie wyprodukowano w Gunnma w fabryce Fujii Heavy Industries

--- inne subaraki (imprezy, legace) na rynek europejski są produkowane w Subaru Turky ...



nowe wersje są dostępne tylko w JP - obecnie mają silniki Clover4 z turbiną - sa to 4 cylindrowe jednostki o pojemnosci 660cm
pod nazwą Subaru Sambar - koszt najnowszego to full opcja to ~900000 jenów

_________________
Zbuduj swój system [url=https://helion.pl/ksiazki/w-labiryncie-iot-budowanie-urzadzen-z-wykorzystaniem-ukladow-esp8266-i-esp32-andrzej-gromczynski,wlablo.htm#format/d]IOT[/url]



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 2 cze 2015, o 07:27 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 01 mar 2014
Posty: 117
Lokalizacja: Kraków
Zbananowany użytkownik

Pomógł: 1

Widzę, że bardzo poważnie potraktowałeś mój wpis. Silnik w zderzaku, to był sarkazm - oczywiście, że jest za zderzakiem.
Ale, co do wstecznego byłem przekonany. W prawdzie zdarzenie miało miejsce z 8 lat temu, ale z opowiadań taty zrozumiałem, że aby włączyć (lub wyłączyć) drugą oś trzeba było przejechać kawałek na wstecznym.
Zawsze zastanawiałem się, po co napęd na 4 koła samochodowi, który może sie przewrócić po wjechaniu na krawężnik. Wrażenie jest podobne, jak w przypadku ciągnika siodłowego bez naczepy - przy hamowaniu pada na pysk ;-)

/* i9100 + Tapatalk */



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO