Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 25 sty 2025, o 00:53

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
 Tytuł: Co dalej?
PostNapisane: 25 maja 2015, o 17:40 
Użytkownik

Kłaniam się nisko,
Mam problem z wyborem kierunku studiów inżynierskich. Jestem absolwentem technikum informatycznego lecz głównym hobby jest elektronika. Rozsądnie wygląda kierunek Automatyka i Robotyka bo w rozpisce widzę dużo programowania jednak jestem mocno przeciętny z fizyki a pierwszy rok to generalnie fizyka i matematyka - z nią sobie akurat poradzę. Może któryś z kolegów forumowiczów studiował ten kierunek i mógł by przybliżyć jak to wygląda od kuchni. A może lepiej iść na elektronike lub elektrotechnikę?
Pozdrawiam

cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: Co dalej?
PostNapisane: 25 maja 2015, o 18:32 
Użytkownik

Witam

Któregokolwiek z kierunków byś nie wybrał to i tak ani matematyka ani fizyka Cię nie minie i na każdym z kierunków będzie podobna jak nie identyczna.

Skończyłem elektrotechnikę i matematyka w różnych "formach" była do 4 semestru włącznie a im głębiej w las tym więcej laborek i sprawozdań do napisania z nich. Niektóre były fajne i ciekawe a inne już niekoniecznie.