to ja też wstawię swój kod

a nóż sie uda

w środku zawarłem kilka swoich przemyśleń
ale tylko 344 bajty

język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
ponieważ nikt nie ogląda się za siebie wykorzystam to żeby wrzucić troszkę wcześniej program i przy okazji nie rzucać się w oczy

pierwszy program - w prawdzie nie wytrzyma miesiąca o którym była mowa (z dobą może mieć poważny problem) ale jest fajny i nie wykorzystuje żadnej zakazanej funkcji oraz nie wykorzystuje zakazanego zagnieżdżania

Wg. mnie ciekawe rozwiązanie, szczególnie z rozwiązaniem problemu pętli,

choć zasada działania troszkę destrukcyjna dla procesora.
PIETRUSZKA KONKURSOWA
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
wynik kompilacji bez żadnych sztuczków magiczków
Kod:
Device: atmega8
Program: 198 bytes (2.4% Full)
(.text + .data + .bootloader)
Data: 0 bytes (0.0% Full)
(.data + .bss + .noinit)
EEPROM: 2 bytes (0.4% Full)
(.eeprom)
no i jeszcze jedno rozwiązanie które mam nadzieje że wygra bezsprzecznie

może działać dowolnie długo, nie ma zagnieżdżonych funkcji - nie używa żadnych zbytecznych funkcji których używanie było zabronione - sam miód

szkoda tylko że nie udało się doprowadzić do stanu gdzie zajmowałoby to 76 bajtów (jest to możliwe ale niestety miałem z tym poważny problem i program nie chciał ruszyć... a konkretniej ruszył mi dokładnie raz - potem zmieniłem coś w kodzie i już skompilował się inaczej i nie byłem wstanie wrócić do poprzedniego kodu - a mówią że komputery są powtarzalne)
tutaj wykorzystuje także reset i wspaniałą jego cechę - po resecie nie jest czyszczona pamięć RAM oprócz rejestrów !! przydatne prawda ?

prezentuję moją PIETRUSZKĘ Z PSEM !! bo pies to najlepszy przyjaciel programisty
PIETRUSZKA KONKURSOWAjęzyk c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
szczerze powiedziawszy nie wiem dlaczego nie zgłasza warningu
kiedy się przesunie linijkę "DDRD = Ox23;" (btw. mam nadzieje że widać co jest w #define ;P ) za linijkę "(*wskaznik)++;" kompilator zgłasza warning - co jest logiczne ale dlaczego w tej konfiguracji to przechodzi?? nie mam pojęcia

No i jeszcze wyniki kompilacji na które pewnie część (sz)czeka

Kod:
Device: atmega8
Program: 138 bytes (1.7% Full)
(.text + .data + .bootloader)
Data: 0 bytes (0.0% Full)
(.data + .bss + .noinit)
EEPROM: 16 bytes (3.1% Full)
(.eeprom)
bez żadnych wymyślnych wymuszeń na kompilatorze

Oba sposoby działają i cieszą oko

jedynie troszkę mrugają bo w końcu procek się wyłącza

Bez względu na wynik dziękuję wszystkim za wspaniałą zabawę ;P
@
mokrowski, sorry ze Ci tyle marudziłem
