maxter napisał(a):
Make jest niewiele młodszy niż C i faktycznie najczęściej wykorzystywany na systemach unixowych

Spróbuj ten plik
DZIAŁA!!!!!! ...... dżizas DZIAŁA !!! normalnie ..... hmmm nie wiem jak ci dziękować a nie tylko w swoim imieniu ale w imieniu WSZYSTKICH którzy korzystają z tej kompilacji BLS'a
umieszczę chyba dwa nicki z forum z tego wątku: PROTON i maxter w informacjach po kompilacji - że to tylko dzięki wam bo ja KOMPLETNIE niestety nie potrafiłem nic tu od siebie dodać ....
Wszystkim tak czy inaczej dziękuję ślicznie - także koledze j23 .... i innym bo dzięki waszym uwagom chociaż coś tam czytałem i czegoś jakby nie było się dowiedziałem ....
------------------------ [ Dodano po: 2 minutach ]Jeśli ktokolwiek kto próbował mi pomagać w tym wątku nie posiada licencji na program MkBootloader a miałby ochotę na taką licencję to proszę pisać na PW z największą przyjemnością podaruję taką licencję żeby się odwdzięczyć------------------------ [ Dodano po: 13 minutach ]Przy okazji powiem wam ciekawostkę albo dwie:
1-sza ciekawostka to ta - że teraz kompilacja działa ładnie zarówno z WinAVR jak i AtmelToolchain - zależy co jest akurat zainstalowane

SUPER!
2-ga ciekawostka to fakt, że np dla popularnego procka ATmega32 kompilacja TEGO samego main.c daje po kompilacji nieco mniejszy plik przy użyciu dziadka WinAVR w porównaniu do Atmel Toolchain.
Tu kompilacja z WinAVR:
Cytuj:
Creating load file for Flash: Bootloader.hex
avr-objcopy -O ihex -R .eeprom -R .fuse -R .lock Bootloader.elf Bootloader.hex
AVR Memory Usage
----------------
Device: atmega32
Program: 374 bytes (1.1% Full)
(.text + .data + .bootloader)
Data: 0 bytes (0.0% Full)
(.data + .bss + .noinit)
-------- end --------
A tu po kompilacji z Atmel Toolchain:
Cytuj:
Creating load file for Flash: Bootloader.hex
avr-objcopy -O ihex -R .eeprom -R .fuse -R .lock Bootloader.elf Bootloader.hex
AVR Memory Usage
----------------
Device: atmega32
Program: 388 bytes (1.2% Full)
(.text + .data + .bootloader)
Data: 0 bytes (0.0% Full)
(.data + .bss + .noinit)
-------- end --------
ECHO is off.
Ale uwaga - broń BOŻE nie chcę przez to zachęcać do powrotu do dziadka WinAVR - za to warto o tym wiedzieć bo czasem jak dodajemy coś swojego do BLS'a dla małych procków to naprawdę liczy się KAŻDY BAJT
------------------------ [ Dodano po: 51 minutach ]Kończąc już ten mój długi wywód chciałem jeszcze tylko pokazać co będzie widać w konsoli MkBootloader na koniec po kompilacji


(na zielono na dole - żeby się wyróżniało)

_________________
zapraszam na blog:
http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj
Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV
www.youtube.com/mirekk36 ]