Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 14 wrz 2025, o 14:06


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 sie 2013, o 13:19 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sie 2013
Posty: 1154
Lokalizacja: Lublin / Kraków
Pomógł: 72

Nie widzę jak wygląda teraz kod, ale chyba brakuje średnika po deklaracji tablicy stałych.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 18 sie 2013, o 13:30 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

dokladnie tak .. brakowalo go jak napisalem i wyzej moze malo zrozumiale to napisalem :)

no i brakowalo deklaracji i=0;

teraz jest ok

------------------------ [ Dodano po: 1 minucie ]

dobra teraz doczytam artykuł o stykach .... i spróbuję zrobić coś jak w moim 1 kodzie czyli 5 programów ... z 5 przycisków i 6sty przycisk jako stop programu i wylaczenie led ...

zobaczymy czy sie uda

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 15:46 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

ok przeczytałem całkowicie trzy części artykułu mirka36 ... teraz już w pełni rozumiem gdzie popełniłem błąd i dlaczego liniowe jest liniowe a wielowątkowe jest lepsze :)

mam natomiast małe pytanie odnośnie tego artykułu.

http://mirekk36.blogspot.com/2012/10/obsuga-klawiszy-zwoka-czasowa-cd3.html

Rozumie że dla większej ilości klawiszy muszę je zdefiniować itp ...

wiem również że tutaj

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


dodaję dodatkowe funkcje i w tych funkcjach

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


mogę robić powtarzalną sekwencję mrugania diody (również większej ilości)

głowie się natomiast jak tutaj dodać obsługę 6 klawiszy.

na pewno muszę zdefiniować je tutaj:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


ale co dalej ?
gdzie jeszcze dopisać obsługę większej ilości klawiszy ?

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 17:26 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

zastąp i od razu zainicjuj wszystkie pola:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

a w pętli zamiast:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

umieść:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

Pozostaje tylko dopisać funkcje.

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 18:08 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

fajnie teraz już coraz więcej rozumie a możesz mi wytłumaczyć co oznaczają te cyfry pod każdym klawiszem są te same ?

{ &PINC, KEY2, 3, moja_funkcja1, moja_funkcja2, 0, 0 }, //klawisz 2

z góry przepraszam za stosowanie koloru ale to uzasadnione :)


i co zrobić z tym ? skoro już nie mam w kodzie button a buttons ?
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


bo nie mogę zrozumieć wiem że button już nie ma jest buttons ale ?

../obsl_klawiszy.c:113: error: 'button' undeclared (first use in this function)
../obsl_klawiszy.c:113: error: (Each undeclared identifier is reported only once
../obsl_klawiszy.c:113: error: for each function it appears in.)
../obsl_klawiszy.c:124: error: 'for' loop initial declaration used outside C99 mode


jak wstawię buttons to mam błędy następujące

../obsl_klawiszy.c:113: error: request for member 'KPIN' in something not a structure or union
../obsl_klawiszy.c:114: error: request for member 'key_mask' in something not a structure or union
../obsl_klawiszy.c:115: error: request for member 'wait_time_s' in something not a structure or union
../obsl_klawiszy.c:116: error: request for member 'kfun1' in something not a structure or union
../obsl_klawiszy.c:117: error: request for member 'kfun2' in something not a structure or union
../obsl_klawiszy.c:124: error: 'for' loop initial declaration used outside C99 mode

------------------------ [ Dodano po: 13 minutach ]

czy tutaj jest ok ?

void key_press( TBUTTON * btn );

------------------------ [ Dodano po: 27 minutach ]

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


i teraz klapa ... 6 bledow tych ostatnich co powyzej

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 18:53 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

3 - to liczba sekund jaką należy przytrzymać klawisz, aby uruchomić tą drugą funkcję, a zera to początkowa wartość dwóch zmiennych w tej strukturze. W przykładzie z bloga tworzona jest jedna struktura (zmienna globalna) i bez początkowej inicjalizacji wszystkie pola przyjmują wartość 0.
Inicjalizację struktury button oczywiście wyrzucasz, bo nie ma zmiennej button. W zamian za to masz zainicjowane wszystkie pola przy tworzeniu tablicy struktur.

error: 'for' loop initial declaration used outside C99 mode
wynika z tego, że trzymasz się pierwotnego standardu języka C i musisz wprowadzić taką zmianę:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


------------------------ [ Dodano po: 5 minutach ]

Tak nie możesz zrobić mając tablicę struktur:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

tylko tak i to 6 razy (dla 0, 1 ...5), ale to nie jest potrzebne:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 19:03 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

ok nie ma bledow

------------------------ [ Dodano po: 30 minutach ]

wgrane do atmegi ale ... ale nie dziala dluzsze przytrzymanie przycisku .... dlaczego ??
kurcze ... nie moge znalezc :/

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


czy mozesz wytlumaczyc dlaczego nie dziala dluzsze przytrzymanie klawisza ?
oraz czy da sie odchudzic kod ... bo wydaje mi sie ze kilka rzeczy teraz jest zbednych
np ten fragment

typedef struct {
volatile uint8_t *KPIN;
uint8_t key_mask;
uint8_t wait_time_s;
void (*kfun1)(void);
void (*kfun2)(void);
uint8_t klock;
uint8_t flag;
} TBUTTON;


a ten fragment trzeba dostosowac do obslugi wiekszej ilosci klawisza jak sadze

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 20:33 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

ok wszystko dziala i wcisniecie i dluzsze wcisniecie

teraz trzeba bedzie ustawic sekwencje mrugan dla poszczegolnych programow

------------------------ [ Dodano po: 57 minutach ]

dlaczego jak dam w programie1 taki kod

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


to nic sie nie wykonuje ??

takie zalozenie rowniez nie dziala tylko mrygnie 5% mody leda i nic wiecej

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



Idac mirek36 sladami wstawiam ping ponga do programu

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



wbijam guziola i co jest ping pong ... wbijam inny guzik ... nie ma innego programu trzymam dlugo guziola od ping ponga i co ? program tez sie nie zmienia ...

jak w tych programach zrobic .... petle ledow w jakiejs sekwencji by mozna bylo z niej wyjsc ?

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 19 sie 2013, o 23:44 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

UP

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 10:07 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

Pierwszy program nie działa, bo Timer jest zmniejszany do 0.
Drugi nie działa jak chcesz, bo jest nieprzemyślany. Wystarczy tylko tyle:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

A ping-pong ma w sobie nieskończoną pętlę i nigdy się nie skończy. Trzeba zmienić podejście. Można zrobić tak, że timer programowy Timer2 wyznacza czas przełączania sekwencji, a w funkcjach od przycisków zmieniasz stan zmiennej, która włącza lub wyłącza wykonywanie sekwencji. W każdym cyklu Timera2 nie wykonujesz całej sekwencji tylko jeden krok:

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 11:34 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

czy mi sie wydaje czy to nie zadziala tak jak zalozylem

mianowicie teraz

SW1 zaczaczy funcje SW 1 - trzmyany wylaczy
SW2 zaczaczy funcje SW 2 - trzmyany wylaczy

ale nie zadziala tak

SW1 zalaczy funkcje ... klikne SW2 i co ? pewnie klapa nie przelaczy funkji ...

nie jestem pewny dopiero raczkuje ... jestem w pracy sprawdzic nie moge ...

to tylko moje przypuszczenia i prosze o wyjasnienie czy sie myle czy tez nie?

SW1 wlaczy funkcje ... SW2 nie wylaczy 1 i nie wystartuje funkcja 2

racja ?

------------------------ [ Dodano po: 3 minutach ]

Krauser napisał(a):
Pierwszy program nie działa, bo Timer jest zmniejszany do 0.
Drugi nie działa jak chcesz, bo jest nieprzemyślany. Wystarczy tylko tyle:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.




ok 1 timer liczy do 10 tikniec pozniej do 20 tikniec i zeruje sie liczac 10 tikniec pozniej 20 tikniec -> powinno dzialac czyz nie ?

u mnie jak widzisz na 10 tiknieciu led mial sie zapalic a na 20 zgasnac ... a u ciebie na 20 tiknieciu na chlke zmienia stan nie prawdaz ?? czyz to nie inaczej dziala niz moje zadanie ?

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 13:50 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

majster napisał(a):
SW1 wlaczy funkcje ... SW2 nie wylaczy 1 i nie wystartuje funkcja 2
racja ?

Masz rację, ale sekwencja 2 zostanie mimo wszystko uruchomiona i będą 2 działać, ale 1 nie zobaczysz, bo wynik nadpisze 2. Jakby sekwencje były na innych portach to byłoby widać, że działają jednocześnie. Jak włączając sekwencję 2 chcesz wyłączyć pozostałe to oczywiście nie ma problemu:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

majster napisał(a):
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

ok 1 timer liczy do 10 tikniec pozniej do 20 tikniec i zeruje sie liczac 10 tikniec pozniej 20 tikniec -> powinno dzialac czyz nie ?

u mnie jak widzisz na 10 tiknieciu led mial sie zapalic a na 20 zgasnac ... a u ciebie na 20 tiknieciu na chlke zmienia stan nie prawdaz ?? czyz to nie inaczej dziala niz moje zadanie ?

Timer2 jest zmniejszany, czyli na początku gdy Timer2 = 0 program wykona kolejno: wpisze do Timer2 10 i od razu zapali LED i od razu wpisze 20 do zmiennej Timer2 i od razu zmieni stan na przeciwny co zgasi LED. Jako, że Timer2 = 20, będzie zmniejszany o 1 co 10ms to w tym czasie LED pozostanie zgaszony, bo warunek nie jest spełniony. Po 20*10ms warunek będzie prawdziwy i LED zostanie zapalony na bardzo krótką chwilę jak wcześniej.
W takim przypadku:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

Na początku Timer2 = 0 i wykonany zostanie kod w którym, do zmiennej Timer2 wpisana zostaje nowa wartość 20 i od razu stan LED jest zmieniany na przeciwny co skutkuje zapaleniem LED. W następnym obiegu Timer2 = 2 i warunek nie jest spełniony, czyli LED ciągle się świeci, a co każde 10ms zmienna Timer2 jest zmniejszana i dopiero jak zostanie zdekrementowana do 0 to warunek będzie spełniony, a będzie to po 20*10ms = 200ms = 0,2s. Wtedy to do zmiennej Timer2 zostanie wpisana wartość 20 i od razu zostanie zmieniony stan na przeciwny co zgasi LED. Znowu trzeba czekać 200ms, aby się zapaliła.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 16:58 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

Ok dziekuje za wyjasnienia bardzo mi pomogly za co i leci pomogl.

Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie opierajac sie o timery chcialbym aby w ciagu np 0,3sek 3razy mrugnely ledy od 1do3 a nastepnie w ciagu 0,6 sek 3 krotnie mrugnely ledy od 4do 6 jak mozna to zrobic na timerach ?

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 17:59 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

Do jakiegoś timera programowego wpisać 5 (5*10ms), a sekwencję zrobić w taki sposób:
Zapal LED1..3 //0ms
Zgaś LED1..3 //50ms
Zapal LED1..3 //100ms
Zgaś LED1..3
Zapal LED1..3 //200ms
Zgaś LED1..3
Zapal LED4..6 //300ms
Zapal LED4..6
Zgaś LED4..6 //400ms
Zgaś LED4..6
Zapal LED4..6 //500ms
Zapal LED4..6
Zgaś LED4..6 //600ms
Zgaś LED4..6
Zapal LED4..6 //700ms
Zapal LED4..6
Zgaś LED4..6 //800ms
Zgaś LED4..6
//900ms

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 18:13 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

też tak myśle lecz nie wiem jak ustawić np Timer4 by odliczał od 0 w górę ale jakoś to może opanuje ... ewentualnie jakaś podpowiedz ? :)

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 18:17 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

A dlaczego musi odliczać w górę?
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 19:02 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

ok tak mam ale w sekwencji 4 nie za bardzo wiem jak wykonac te mrugi :/

------------------------ [ Dodano po: 12 minutach ]

w sekwencji 4 mam taki kod ...

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



czy wstawiac tutaj :

Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



czy inaczej to rozwiazac ?

------------------------ [ Dodano po: 20 minutach ]

bez if niby dziala ale nie do konca ... ledy sie swieca w 1% :/ jak to rozwiazac ?

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 20:27 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

moze ktos pomoc ? dlaczego led tylko swieci 1% mocy ? jak zmiejsze timer ... w sensie podam 200 to wyraznie widac ze mruga ale 1% mocy

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 20:59 
Offline
Uzytkownik zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2012
Posty: 2088
Lokalizacja: Leżajsk / Kraków
Pomógł: 411

Zapomnij o tym co napisałeś, bo się cofasz. Przecież wystarczy dodać sekwencję jak wcześniej to było robione:
Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Dragonus Cracovus: Biomagia



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 21:03 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

kurcze widzisz faktycznie :/

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 20 sie 2013, o 23:11 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013
Posty: 3797
Lokalizacja: Grudziądz
Pomógł: 143

opanowane zagadnienia ktore tutaj omawialismy :)

teraz wiem co jak i od czego no i po co :)

teraz sie tym jeszcze pobawie ... i bede tworzyl plytke z LCD 2x20 obadamy ... co i jak mam nadzieje ze jak gdzies zlapie zwieche to moge pisac ? :)

oczywiscie pomogl leci za wyprowadzenie mnie z mojej glupoty :)

pozdrawiam :)

------------------------ [ Dodano po: 2 minutach ]

jeżeli ktoś z początkujących nie zrozumie tego co tutaj omawialiśmy :) oczywiście służę pomocą :)

wyjaśnię najlepiej jak mi się uda a gdyby co to chłopaki mnie pałą w łeb i wyprowadzą z głupoty :)

_________________
Usługi druku przestrzennego - www.drumik.pl



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Sitemap
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
phpBB SEO