Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 6 cze 2025, o 10:41


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 13 lut 2015, o 19:27 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 01 sty 2015
    Posty: 5
    Pomógł: 0

    Witam, ostatnio zakupiłem sobie b booka, oraz zestaw ATB i tak powoli brnę sobie do przodu z tematem. Jednak teraz napotkałem problem z którym za bardzo nie mogę sobie poradzić. Mianowicie kod pisałem na podstawie takiego ćwiczonka ( w sumie jest prawie identyczny ;p) https://www.youtube.com/watch?v=Us1FjIoNzM0#t=2956s.

    Po załadowaniu pliku do zestawu ATB diodki śmigają tak jak powinny, jednak po wciśnięciu przycisku włączają się wszystkie. Troszkę kombinowałem, modyfikowałem kod, ale niestety nie potrafiłem się z tym uporać. Będę wdzięczny jakby ktoś mógł poświęcić temu troszkę swojego czasu i rozgryźć co jest grane:)

    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ] [ Zaznacz wszystko ]
    język c
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 13 lut 2015, o 19:58 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 22 sie 2013
    Posty: 73
    Pomógł: 7

    W linijce 27 masz dwie zmienne uint8_t jedna to i a druga to który efekt. Zostaw sobie tylko zmienną i, a usuń który efekt.
    Ma tam być: uint8_t i;

    I jeszcze jedno w linijce 14 masz właśnie inicjalizacje tej zmiennej który_efekt, w związku z tym nie musisz do niej wpisywać zera, ponieważ jest to zmienna globalna ona zawsze po resecie jest zerem. Więc wystarczy samo: uint8_t który_efekt; Mirek wspomina o tym w poradniku.


    Autor postu otrzymał pochwałę


    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 21 mar 2015, o 21:28 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 01 sty 2015
    Posty: 5
    Pomógł: 0

    Dzięki, sorki, że tak późno odpowiadam, ale poszedłem dalej z tematami i jakoś nie miałem weny nad tym przysiąść.

    Sama zmiana zmiennych tutaj nie pomogła, konieczne była zmiana nazwy projektu, nie dość, że miałem spację do tego w nazwie miałem jeszcze znak "+", dopiero jak to zmieniłem wszystko zaczęło śmigać jak należy.

    Aż głupio się przyznawać, ale po prostu zignorowałem warningi i w ogóle nie wiem dlaczego ich na forum nie wstawiłem? (sam siebie w tym momencie nie rozumiem o czym ja wtedy myślałem, nie wiem dlaczego tak postąpiłem, tym bardziej, że wyszedłem z tym pytaniem na forum, powinienem sam co najmniej raz uważnie nad tym przysiedzieć, zanim prosić kogokolwiek innego, żeby poświęcał nad tym swój czas ...). Podejrzewam, że może to przez to, że od tego czasu troszkę poradników obejrzałem, z materiałem też troszkę dalej zaszedłem troszkę bardziej świadomie na to teraz patrzę :) Wielkie dzięki Mirek i wielki szacunek, za to co robisz :)

    Przepraszam i obiecuję, że następnym razem takie karygodne, lekkomyślne podejście z mojej strony się nie powtórzy :)



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO