Witam,
Panowie problem obecnie rzadko spotykany i nietypowy.
W golfie 3 97r. TD zepsuł się prędkościomierz.
Zakupiłem zegary od wersji TDI 96r.
Problem jest taki, że wszystko działa oprócz obrotomierza.
Obrotomierz wychyla się do maksymalnego wskazania na wolnych obrotach.
W TD sygnał obrotomierza jest podawany bezpośrednio z alternatora,
a w TDI sygnał jest podawany bezpośrednio z kompa.
Liczba impulsów jest inna w TDI.
Rozwiązaniem jest prawdopodobnie dzielnik częstotliwości, jednak na forach
nie znalazłem takiego schematu - temat był poruszany bardzo dawno.
Może ktoś z Was ma taki schemat lub zna rozwiązanie tego problemu?
Poniżej załączam zdjęcie kostki i numery oryginalnego licznika:
![Obrazek](https://obrazkiforum.atnel.pl/thumb/535/2005c1fbd7da14174b5ba6e79646b6dd.jpg)
![Obrazek](https://obrazkiforum.atnel.pl/thumb/535/3c5bff959da73f245a6524772647472c.jpg)
Z góry dzięki za wszelkie informacje
![Puszcza oko ;)](https://forum.atnel.pl/images/smilies/icon_e_wink.gif)