Bartek,
BARDZO DZIĘKUJĘ za wszelkie informacje. Jeśli Andrzej za nimi stoi
to jemu także BARDZO DZIĘKUJĘ. Podałeś mi Kolego masę informacji -mimo iż w skrócie, to i tak jestem w stanie to "rozszyfrować"
Niestety nie zdążyłem jeszcze "przetrawić" poprzedniej porcji wiedzy, więc jeśli poniżej zadam jakieś głupie pytania, to z góry bardzo mocno za to przepraszam. Jestem z zawodu inż. informatyk i jakkolwiek znam się trochę na programowaniu w paru językach, trochę na elektronice cyfrowej (i to z zawężeniem do mikrokontrolerów) to na pewno nie znam się dobrze na elektronice analogowej i na radiotechnice (dopiero się uczę).
Chciałbym odnieść się do kilku kwestii i żeby nie tworzyć mega postu, będę cytował:
Kuźnia napisał(a):
Swego czasu jak zaczynałem budować Taurusa wg. SP5DDJ (...)powołana została dożycia
zaawansowana grupa radiowców - chyba tylko po to aby jeszcze szczelniej odgrodzić się od początkujących
Ja mojego Taurusa 20 to robiłem w zasadzie tak, że przygotowałem płytki drukowane (wytrawiłem itd.), kupiłem części, ale -mówiąc szczerze- to całość montował mi i mierzył mój Wujek stary krótkofalowiec SP1GPI. Ja może i byłbym w stanie to na płytce polutować, problem w tym, że to nie jest tak, że się lutuje "na pałę" element po elemencie, ale
należy zachować kolejność i lutować po kolei względem modułów, no