Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 20 maja 2025, o 06:17


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 12:34 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 23 mar 2014
    Posty: 2
    Pomógł: 0

    Witam,
    Podczas rejestrowania konta w sklepie atnel, po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza dostałem komunikat o błędzie wysyłania maila potwierdzającego. Nie mogę zatem się zalogować (i dokonać zakupu) ponieważ konto jest nieaktywne. Nie mogę także zarejestrować go jeszcze raz, albowiem email jest już w bazie. W skrzynce (sprawdzonej mimo komunikatu) nie ma maila dot. rejestracji. Temat ten poruszam na forum, ponieważ formularz kontaktowy na stronie sklepu także wypluwa "Błąd podczas wysyłania e-maila". Wygląda na to, że pozostało tylko forum.

    Zwracam się z prośbą do osób odpowiedzialnych za sklep o zbadanie sprawy i rozwiązanie problemu możliwie jak najszybciej - zależy mi na sprawnym dokonaniu zakupu.

    Pozdrawiam, A.L.

    PS. Konto w sklepie i na forum powiązane z tym samym adresem e-mail.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 12:42 
    Offline
    Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 18 lip 2012
    Posty: 3228
    Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
    Pomógł: 91

    12:41 strona sklepu w ogóle się nie zgłasza. Jakieś problemy.

    Proponuję zarejestrować się na innego emaila jak już będzie działać strona.

    _________________
    http://www.jaglarz.info



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 12:47 
    Offline
    Moderator
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 03 paź 2011
    Posty: 27401
    Lokalizacja: Szczecin
    Pomógł: 1043

    Rzeczywiście formularz kontaktowy na stronie sklepu nie działa :( dziękuję za zgłoszenie

    w tej chwili widzę również że mamy jakiś kłopot z hostingiem naszej strony głównej http://www.atnel.pl i w ogóle systemem pocztowym

    proszę więc spokojnie poczekać godzinę może dwie albo próbować też w międzyczasie. Mam nadzieję, że to jakaś przejściowa i chwilowa awaria. W razie czego będziemy oczywiście zgłaszać do dostawcy usług problem.

    Można także w takiej sytuacji złożyć zamówienie telefonicznie - podaję nr. 91 4635 683 lub 501 008 523

    przepraszam za kłopoty

    ------------------------ [ Dodano po: 4 minutach ]

    o, już chyba ruszyło wszystko

    _________________
    zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 13:05 
    Offline
    Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 18 lip 2012
    Posty: 3228
    Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
    Pomógł: 91

    Zgadza się. Rejestracja i logowanie do konta w sklepie działa już prawidłowo. ;-)

    _________________
    http://www.jaglarz.info



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 16:41 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 23 mar 2014
    Posty: 2
    Pomógł: 0

    Dobrze, że problem został rozwiązany ^^
    Ze swojej strony proszę jeszcze o ponowne przesłanie do mnie maila potwierdzającego bądź usunięcie wpisu dot. mojego adresu (mail potwierdzający nie doszedł, a chciałbym zarejestrować konto używając tego adresu). Z góry dziękuję za szybką reakcję.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 24 mar 2014, o 16:47 
    Offline
    Moderator
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 03 paź 2011
    Posty: 27401
    Lokalizacja: Szczecin
    Pomógł: 1043

    Nagame napisał(a):
    Dobrze, że problem został rozwiązany ^^
    Ze swojej strony proszę jeszcze o ponowne przesłanie do mnie maila potwierdzającego bądź usunięcie wpisu dot. mojego adresu (mail potwierdzający nie doszedł, a chciałbym zarejestrować konto używając tego adresu). Z góry dziękuję za szybką reakcję.


    proszę napisać do mnie bezpośrednio na maila biuro@atnel.pl

    i dalej tą drogą załatwiać tą sprawę

    bo niestety nie wiem na kogo było zamówienie a po mailu nie mogę znaleźć więc kompletnie nie pomogę tą drogą przykro mi :(

    _________________
    zapraszam na blog: http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV www.youtube.com/mirekk36 ]



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    cron
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO