Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki



Teraz jest 19 kwi 2024, o 02:27


Strefa czasowa: UTC + 1





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 paź 2013, o 20:28 
Offline
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2012
Posty: 3187
Lokalizacja: Kraków - obok FAB5 ATMEL'a
Pomógł: 89

Tutaj można się wypowiadać jakie tematy konkursowe byście chętnie widzieli i na jakie byście nadsyłali rozwiązania.

Oczywiście propozycje nie będą zobowiązujące i przyszła komisja może wybrać jedną z propozycji lub nie wybrać wcale.



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 1 paź 2013, o 23:28 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 16 mar 2013
Posty: 157
Pomógł: 6

Ja mogę tylko dodać od siebie, że poprzedni konkurs trochę mnie przerósł. Ale to pewnie ze względu na to, że jestem osobą początkującą. Może warto byłoby pomyśleć o konkursie związanym z przetwornikiem ADC. Jest świetny poradnik na ten temat opracowany od A od Z przez Mirka i może wtedy więcej osób początkujących podjęłoby rękawice? Tak jak mówi Jaglarz to tylko propozycja ale może warto ją w jakimś stopniu rozważyć?



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 2 paź 2013, o 01:17 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05 sty 2013
Posty: 272
Pomógł: 3

A ja myślę o konkursie na projekt inteligentnego domu/mieszkania.

Jeżeli miałbym rozwinąć swój pomysł to proszę mówić :)

_________________
sig off ;(



Góra
 Zobacz profil  
cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 2 paź 2013, o 06:35 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2012
Posty: 414
Lokalizacja: Oborniki
Pomógł: 5

Też podoba mi się pomysł "inteligentnego" domu:) sam chce coś w tym kierunku zrobić, więc dlaczego by nie:)

Tylko póki co to oszczędzam, żeby nabyć ATB, na razie niestety kiepsko:(

Wysłane z mojego GT-I9500 przy użyciu Tapatalk 4