Gienek_S napisał(a):
Przepraszam bardzo że cię irytują moje wypowiedzi.
Nie nie irytują tylko się zdziwiłem - ale pewnie źle zrozumiałem - więc przepraszam
Gienek_S napisał(a):
tylko to co zauważyłem to funkcje 1. i 2. zwraca tylko raz klawisz. Natomiast funkcja 3.) zwraca klawisz po czasie LONG_PRESS_TIME po czym zwraca klawisz repetowany.
I dlatego żeby uzyskać w jednej funkcji zwrot naciśniętego klawisza zrobiłem taką sumę logiczną tych dwóch zdarzeń w uint8_t GetKey (void)
ok teraz rozumiem po co robisz sobie ten get_key - ale zastanawiam się dlaczego ?
No bo teraz już doszliśmy razem do tego że jednak repetycja działa
i tak jak autor to obmyślił czyli tylko dla funkcji nr 3 jak napisałeś.
Spróbuj opisać w czym masz problem ? bo np jeśli w funkcji nr 1 masz coś tam zrobić ale dokładnie to samo chciałbyś żeby się wykonywało podczas repetycji - to przecież nie potrzebne ci ŻADNE getkeye - tylko np, załóżmy że chcę zmieniać stan diody LED za każdym razem tak ?
No to napisz sobie zewnętrzną funkcję np:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
i teraz wywołuj że tę funkcję z:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
a także z:
język c
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
to jest właściwa droga i właściwe podejście - te funkcje 1-3 są niejako zdarzeniami i wystarczy je oprogramować w dowolny sposób. Czyli nie wstawiaj do nich jakiegoś kodu, szczególnie jeśli ma być powtarzalny tylko włóż ten kod do właściwej nowej funkcji i wywołuj ją z metod na których ci zależy. To troszkę tak jak w programowaniu prawie że obiektowym
_________________
zapraszam na blog:
http://www.mirekk36.blogspot.com (mój nick Skype: mirekk36 ) [ obejrzyj
Kurs EAGLE ] [ mój kanał YT TV
www.youtube.com/mirekk36 ]