Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 3 maja 2025, o 03:54


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 10 gru 2017, o 14:04 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 04 lut 2017
    Posty: 14
    Pomógł: 0

    Problem mam taki: chcę aby program na konkretne zdarzenie zareagował jakimś dźwiękiem ale tak żeby był tylko odtworzony jakiś dźwięk bez żadnego playera. Np klikam buttona i słyszę klik.

    -- wczoraj, o 14:04 --

    Nikt czegoś takiego nie robił ? Czy może moje pytanie świadczy o tym że jestem bardziej zielony niż trawka na łące?



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 11 gru 2017, o 19:10 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 29 mar 2015
    Posty: 38
    Pomógł: 9

    Poczytaj sobie o bibliotece mmsystem.h

    Aby odtworzyć dzwięk trzeba użyć funkcji
    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    język cpp
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


    i tyle ;)

    A i jeszcze coś więcej o niej



    Ostatnio edytowano 11 gru 2017, o 22:00 przez jar800v, łącznie edytowano 1 raz

    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 11 gru 2017, o 20:07 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 04 lut 2017
    Posty: 14
    Pomógł: 0

    Dziękuję. Wyszperałem w internecie jeszcze takie coś:

    PlaySound(pszSound, PCHar; hmod: HMODULE; fdwSound: DWORD);

    Oto wyjaśnienie jej parametrów:

    pszSound - Oznacza nazwę pliku lub pozycji rejestru.
    hmod - jeżeli plik nie jest ładowany z zasobu ta wartość powinna mieć wartość 0.
    fdwSound - określa tzw. flagi. W tym miejscu możesz wstawić:
    SND_ALIAS - pozycja jest odgrywana z rejestru.
    SND_FILMENAME - plik odgrywany jest z dysku.
    SND_RESOURCE - plik odgrywany jest z zasobu.
    SND_PURGE - Polecenie to kończy odtwarzanie plików muzycznych.
    SND_ASYNC - odtwarzanie odbywa się równocześnie z działaniem aplikcaji.
    SND_LOOP - odtwarzanie następuje w sposób ciągły
    Jak znajdę chwilę to wszystko posprawdzam.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:39 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 23 cze 2014
    Posty: 54
    Pomógł: 0

    jar800v napisał(a):
    Poczytaj sobie o bibliotece mmsystem.h

    Aby odtworzyć dzwięk trzeba użyć funkcji
    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
    język cpp
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


    i tyle ;)

    A i jeszcze coś więcej o niej
    To chyba nie ten język....



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 15 sty 2018, o 21:40 
    Offline
    Użytkownik

    Dołączył(a): 23 cze 2014
    Posty: 54
    Pomógł: 0

    danielsq napisał(a):
    Dziękuję. Wyszperałem w internecie jeszcze takie coś:

    PlaySound(pszSound, PCHar; hmod: HMODULE; fdwSound: DWORD);

    Oto wyjaśnienie jej parametrów:

    pszSound - Oznacza nazwę pliku lub pozycji rejestru.
    hmod - jeżeli plik nie jest ładowany z zasobu ta wartość powinna mieć wartość 0.
    fdwSound - określa tzw. flagi. W tym miejscu możesz wstawić:
    SND_ALIAS - pozycja jest odgrywana z rejestru.
    SND_FILMENAME - plik odgrywany jest z dysku.
    SND_RESOURCE - plik odgrywany jest z zasobu.
    SND_PURGE - Polecenie to kończy odtwarzanie plików muzycznych.
    SND_ASYNC - odtwarzanie odbywa się równocześnie z działaniem aplikcaji.
    SND_LOOP - odtwarzanie następuje w sposób ciągły
    Jak znajdę chwilę to wszystko posprawdzam.
    Witaj. I jak rozwiązałeś problem z odtwarzaniem dźwięku w tle ?



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO