Chciałbym się zapytać czy jest taka możliwość aby w b4a programowo zablokować obracanie ekranu?
Jest taka sytuacja że napisałem aplikację i ma być przeznaczona na tablet, telefon i zegarek(smartwatch). Problem pojawia się gdy na tablecie i telefonie potrzebuje aby orientacja ekranu była zablokowana na "lanscape" a na zegarku na "portrait". Wynika to głównie z rozbieżności rozdzielczości(zegarek 240x240px) oraz wygody użytkowania apki.
Do sprawdzenia na jakim urządzeniu zainstalowała się aplikacja używam kodu:
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
język basic4gl
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
Jak widać od razu podmieniam tło pod mniejsze urządzenia. Zastosowana przeze mnie funkcja ph.SetScreenOrientation() nic nie daje poń. ekran dalej obraca się jak tylko przechylę urządzenie. Czy da się w jakiś sposób ustawić według tego if'a na stałe orientacje ekranu?