Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

KURS HOME ASSISTANT

Chcesz zautomatyzować swój dom bez skomplikowanego kodowania?
Zastanawiasz się nad wyborem sprzętu, oprogramowania i aplikacji?
Od czego zacząć przygodę z HA w 2025? Co będzie najlepsze na start?

Nasz kurs Home Assistant nauczy Cię krok po kroku, jak łatwo zautomatyzować swój dom i oszczędzić na rachunkach za prąd i ogrzewanie. Bez chmur, bez zbędnych abonamentów. Twoja przygoda z Home Assistant zaczyna się tutaj!

↓↓↓

    Szanujemy Twoją prywatność. Możesz wypisać się w dowolnym momencie.




    Teraz jest 23 maja 2025, o 19:14


    Strefa czasowa: UTC + 1





    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
    Autor Wiadomość
    PostNapisane: 12 kwi 2016, o 12:03 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 17 wrz 2015
    Posty: 12
    Pomógł: 0

    Witajcie,

    Chciałbym skonfigurować projekt AVR tak by po kompilacji tworzyły się 2 (lub więcej) plików wyjściowych hex o różnych nazwach. Aktualnie mam plik .h z #definami, które zmieniam ręcznie przed kompilacją a następnie kopiuję hex na bok i tak dla kilku różnych urządzeń jednak jest to uciążliwe.
    Próbowałem utworzyć kilka konfiguracji w Manage Configurations i przenieść #definy do Build Variables albo Environment ale to nie chce zadziałać (nie mówiąc już o różnych nazwach plików wyjściowych). Jak to powinno się zrobić prawidłowo?
    Dzięki!



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 12 kwi 2016, o 14:05 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 17 wrz 2015
    Posty: 12
    Pomógł: 0

    Ustawiałem też różne zmienne w Path & Symbols dla każdej konfiguracji ale problem w tym, że zmienne nie zmieniają się gdy przełączam się pomiędzy konfiguracjami i w edytorze nie widać zmian.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 12 kwi 2016, o 14:37 
    Offline
    Użytkownik
    Avatar użytkownika

    Dołączył(a): 11 sty 2013
    Posty: 1760
    Pomógł: 196

    Witam
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale może zastosuj kompilację warunkową.
    Tu np. mam dla różnych typów wyświetlaczy 7seg.
    Składnia: [ Pobierz ] [ Ukryj ] [ Zaznacz wszystko ]
    język c
    Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.


    Pozdr.



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    PostNapisane: 12 kwi 2016, o 15:04 
    Offline
    Nowy

    Dołączył(a): 17 wrz 2015
    Posty: 12
    Pomógł: 0

    Dziękuję, ale tu chodzi mi o coś innego.

    Chodzi o to że utworzyłem 2 profile w Manage Configurations tam gdzie jest standardowow Release i Debug. Zamiast tego mam Release1 i Release2. Każdy Release kompiluje się w osobnym katalogu (Build All) ale dodatkowo chcę aby każdy miał inne parametry w C/C++ General -> Path and Symbols -> Symbols.
    Dla każdej konfiguracji definiuje inny symbol DEF=0 DEF=1 itd.
    I w tym momencie pojawia się problem bo jak zmieniam aktywną konfigurację to w edytorze nie widzę zmian tak jakby zmienna DEF zawsze była równa 0.
    Na pasku Configurations tam gdzie są wymienione Release1 i Release2 jest jeszcze coś takiego jak [All Configuratios] i DEF przyjmuje wartość zawsze z tego [All...] mimo że w poszczególnych Releasach jest inaczej. To [All..] pojawia się automatycznie i nie za bardzo mogę to zmienić lub skasować żeby było dobrze.

    ------------------------ [ Dodano po: 52 minutyach ]

    chyba tego brakowalo
    'Window->Preferences->C/C++->Indexer->Use active build configuration'



    Góra
     Zobacz profil  
    cytowanie selektywne  Cytuj  
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

    Strefa czasowa: UTC + 1


    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


    Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
    Nie możesz odpowiadać w wątkach
    Nie możesz edytować swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz dodawać załączników

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Sitemap
    Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group phpBB3.PL
    phpBB SEO