Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 28 gru 2024, o 09:57

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lip 2014, o 14:06 
Użytkownik

Witam!

Zmienił mi się dostawca internetu na UPC i nie wiem jak skonfigurować router D-Link DIR-615 żeby działało po WiFi. Podczas połączenia po kablu bez routera wszystko działa (jest internet). Problem pojawia się gdy podłącze się przez router. Mam stworzoną sieć, mogę się do niej podłączyć ale nie mam dostępu do internetu. Mogę bez problemu wejść na stronę konfiguracyjną routera 192.168.0.1. Jak mam skonfigurować router?? DHCP, IP, DNS ??? Mógłby ktoś coś poradzić? Jestem totalnie zielony w sprawach sieciowych...

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 16 lip 2014, o 15:10 
Użytkownik

Ostrzeżenia: -2

Skoro piszesz że nie wiesz jak podłączyć to się upewnię czy wiesz takie podstawy:
http://obsluga-klienta.upc.pl/app/answers/detail/a_id/580/~/pod%C5%82%C4%85czenie-w%C5%82asnego-routera-do-modemu-upc

Z mojego doświadczenia z routerami miałem pewien przypadek właśnie w sieci upc.

Miałem kilka routerów i mimo poprawnych konfiguracji raz była sieć wifi raz nie.
Dopiero jak zakupiłem D-link to wszystko zaczęło działać od razu. Wyglądało na niekompatybilność routera z modemem.

Jednak u Ciebie bym tego nie zakładał na początku.

PostNapisane: 16 lip 2014, o 15:18 
Użytkownik

Zaglądnij na router i zrób screen zakładki WAN a następnie zamieść w wątku, tak chyba będzie najprościej.

Ewentualnie zajrzyj na router zakładka WAN ustaw dynamic IP i na wszelki wypadek "Clone your PC's MAC address"

PostNapisane: 16 lip 2014, o 15:36 
Użytkownik

Zakładka Status. Na Wskazanej stronie byłem ale nie wnosi ona nic nowego, wszystko jest dobrze podłączone...

Obrazek

PostNapisane: 16 lip 2014, o 17:35 
Użytkownik