Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 15 lis 2024, o 14:01

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lip 2014, o 19:47 
Użytkownik

Siemka, z racji tego ze mam aktualnie problemy z komputerem i niestety nie mogę uczyć się programować używając ATB :( .Postanowiłem więc podciągnąć swoje braki z zakresu elektronik. Możecie mi polecić jakąś stronę, artykuł, książkę o projektowaniu układów elektronicznych ? Jestem po technikum o specjalizacji technik elektronik ( za którego się nie uważam) więc co nieco wiem ale niestety moja wiedza nie pozwala mi na projektowanie moich własnych u,kładów na PCB.
Szukałem w niecie ale jakoś mało sensowne rzeczy mi wyskakiwały ( przynajmniej w mojej opinii).

Nie bijcie, wytłumaczcie :]

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 3 lip 2014, o 20:34 
Użytkownik

Jest taka książka "Elektronika przewodnik".
Mnie pomogła, chociaż początek to powtórka podstaw.

http://helion.pl/ksiazki/elektronika-dl ... m#format/e

Mi pomogła.

PostNapisane: 3 lip 2014, o 20:39 
Użytkownik

Jeśli masz pasję do elektroniki to łatwo nauczysz się projektować i wykonywać układy elektroniczne :) ja też jestem po technikum ale tam uczą teorii raczej...jeżeli chcesz nauczyć się elektroniki to polecam Ci gazety pod tytułem Elektronika dla wszystkich czyli EDW. Najlepiej jakbyś zaczął od pierwszych numerów tej gazety i analizował różne układy jakie tam są oraz budował je sam w domu i przerabiał na własne potrzeby :) moim zdaniem jak nie pobawisz się sam tranzystorami, diodami itd to ciężko będzie zrozumiec różne zagadnienia z zakresu elektroniki czytając o nich w książce...ja uczę się dużo z EDW i na tej podstawie wykonuję różne układy w pracowni co pomaga mi to bardzo na studiach. Chyba ze chodzi Ci tylko o projektowanie obwodów PCB to nie pomogę :D jedynie kursy Pana Mirka Kardasia :)

PostNapisane: 3 lip 2014, o 21:18 
Użytkownik

Kejter: Właśnie kiedyś rozmyślałem nad tą książkom i kupiłem książkę Mirka :]