Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 6 lut 2025, o 00:05

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lut 2014, o 05:28 
Nowy

Witam

to mój pierwszy post na forum więc pragnę się pięknie przywitać z szanownymi forumowiczami.

WITAM.

Od dłuższego czasu oglądam poradniki Pana Mirka...
Z zawodu jestem mechanikiem samochodowym, studiowałem elektrotechnikę na PG ale dzięki wytrwałej pracy profesora Czecha(algebra)-niestety nie skończyłem.Ale elektronika zawsze mnie kręciła. Ciężko jednak znaleźć tak napisane poradniki, książki żeby wiadomości w nich były podane w formie przystępnej dla zwykłego zjadacza chleba.
Pan Mirek to jest człowiek który uzmysłowił mi jak pięknym językiem jest C. Gdzieś na boku programuję w php ale to dwa różne światy.
W pewnym momencie przyszedł czas na książkę.Ze względu na to że nie jestem majętnym człowiekiem, troszkę musiałem poczekać.
W końcu żona która nie mogła patrzeć jak mnie "skręca" i książkę zakupiła.I to był strzał w 10.Coś pięknego. Prosto, przejżyście, bez owijania w bawełnę.I o to chodzi.Poradniki wraz z książką tworzą spójną całość.(w tajemnicy powiem że podsłuchałem że na urodziny chce mi kupić drugą:D ).

Ale piszę w zupełnie innej sprawie.
Panie Mirku:
Czy planuje Pan wydanie poradników video w jakiejś spójnej formie na dvd?? Coś takiego jak te które dostałem na płycie do pierwszej książki na temat Eagla??Niestety jestem gadżeciarzem i czasem kupuję pewne rzeczy by ładnie wyglądały na półce i bardzo rad bym był gdyby mogła się tam znaleść kolekcja płyt z Pana poradnikami.

Żeby ukrócić od razu "Malkontentów"(swoją droga świetne określenie) -nagranie sobie samemu z filmów ściągniętych z sieci to już nie to samo.

Myślę również że mogło by to wspomóc Pana finansowo-a chętnych niezmiernie uradować.Może jakaś ankieta??-czy warto??

Pozostawiam do rozpatrzenia szanownemu gronu ADM.

Na koniec anegdota z mojego domowego ogniska: