Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 8 lis 2024, o 23:14

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
 Tytuł: ArduBlock
PostNapisane: 9 lis 2013, o 03:25 
Nowy

Ponieważ jestem mega laikiem w sprawach programowania szukam i czytam jak najwięcej na ten temat. W trakcie szukania różnych materiałów do nauki natrafiłem na plugin o nazwie Ardublock. Wygląda on zachęcająco dla laika ponieważ program buduje się z ładnych kolorowych klocków. Czy ktoś doświadczony i obeznany z tematem może wyjaśnić co to takiego i z czym się to je, oraz czy warto się tym interesować, bo może jest to niepotrzebne zaśmiecanie główy. A oto sławetna dioda którą wszyscy znają, w pluginie ardublock.

Obrazek

cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: ArduBlock
PostNapisane: 9 lis 2013, o 06:41 

Wygląda fajnie, próbowałeś już tego?
Ściągnąłem, mam płytkę Arduino Uno i spróbuję tego programiku wieczorem jak działa.

PostNapisane: 9 lis 2013, o 10:21 
Użytkownik

Istnieje również inny graficzny interfejs - sposób programowania Arduino - Minibloq:

Obrazek

Uważam, że języki graficzne dla Arduino należy traktować jako ciekawostkę lub jako wejście w świat programowania początkujących użytkowników Arduino.

PostNapisane: 9 lis 2013, o 12:26 
Użytkownik

no dla 6 latków idealne ....
ew dla adeptów politechnik i inżynierów ....

kicha panowie ... moja 6 letnia córa się tym bawi oraz podobnym na lego mindstrom ..
jak myślicie o programowaniu to się bierzcie za czysty język arduino ,.,,, macie poradniki po coś je piszę
albo czystym c..

bo to ....a zresztą

PostNapisane: 9 lis 2013, o 20:13 
Użytkownik

"ew dla adeptów politechnik i inżynierów ...."

Ale jesteś.. :D

PostNapisane: 9 lis 2013, o 21:34 

Spokojnie, wszystko jest dla ludzi, nikt nikogo nie zmusza ;) - ja tam zawsze ciekaw jestem czegoś czego nie znam i nie przyszłoby mi do głowy wyskakiwać z tekstem typu
SunRiver napisał(a):
no dla 6 latków idealne ....
ew dla adeptów politechnik i inżynierów ....