Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 24 sty 2025, o 19:27

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Monitoring
PostNapisane: 16 lis 2013, o 10:52 
Użytkownik

Witam. Włamali mi się do sklepu. Pierwszym razem jakoś to przebolałem, pomyślałem, że drugi raz nikt na takie coś się nie zdecyduje. No i się pomyliłem. Włamali się po raz drugi i nie mam zamiaru czekać na trzeci. Sklep, znajduje się około 100m od domu. No i teraz rozważam różne sposoby, żeby się przed takim czymś obronić. No i pierwsza myśl to monitoring. Oczywiście dzień/noc, i nikt nie będzie siedział całą noc przed monitorem, żeby sprawdzać czy coś się dzieje więc byłby potrzebny chyba jakiś rejestrator. Jako, że jestem niestety totalnie zielony w tej sprawie więc piszę z nadzieją, że ktoś mi coś podpowie rozsądnego, w rozsądnych pieniądzach bo interes się nie będzie się opłacało dalej prowadzić. Może nie koniecznie monitoring? detekcja ruchu i tutaj jakieś rozwiązanie, żeby odstraszyć klienta albo poinformować mnie o intruzie. Jakieś pomysły?

cytowanie selektywne  Cytuj  
 Tytuł: Re: Monitoring
PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:26 
Użytkownik

Moze cos takiego? electropark.pl/optyczne-ruchu/4074-sensor-czujnik-ruchu-180-st09-czarny.html
Wtedy mozna zrobic np. czujke.

PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:29 
Moderator zasłużony dla forum.atnel.pl

Dokładnie, minimum to czujki ruchu.

Skoro masz 100 metrów odległości to jesteś w stanie szybko na alarm zareagować.

PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:39 
Użytkownik

W sumie to nie powinno byc problemu ze zrobieniem alarmu na takiej czujce. Tylko ze wtedy trzeba zrobic/kupic sterownik do alarmu.

PostNapisane: 16 lis 2013, o 11:43 
Użytkownik