To jest fragment kodu który ma mi zczytać numer ID z jednego DS18b20 i wyświetlić ten numer na lcd, prubuje kombinuje wklejam różne przykłady, kompiluje i za cholore nie wychodzi. Wydaje mi sie że to jest mały fragment kodu, nigdy nie moge znaleźć działającego.
Miejcie litośc na demną jestem mega początkujący. Jak znajde jakiś kod to rozumiem go dopiero wtedy jak w każdej linijce mam //i znaczenie tej linijki.
Mogł by ktoś z was podać przykład takiego kodu, tylko byle by działał.
no własnie musze sobie kupić, tylko troche przeraża mnie cena, przeszło stówke:/ boje sie że kupię tą książkę i dalej bedzie taka lipa jak jest do tej pory.....
Jeśli to jest działający kod do odczytu id to jak go mam wyświetlić na lcd???
Musisz się zalogować, aby zobaczyć kod źródłowy. Tylko zalogowani użytkownicy mogą widzieć kod.
to nie jest lipa ? .... gdy to widzę u kogoś w kodzie - szczególnie u początkującego to już wiem, że błądzi w koci sposób na bazie przedziwnych kursów niestety
... po prostu działasz bardzo po omacku - poczytasz po troszku to tu - to tam... i próbujesz składać coś na zasadzie "wyjdzie czy nie wyjdzie" - zamiast pisać kod ze zrozumieniem ...
Książki nie musisz od razu kupować - możesz wypożyczyć gdzieś w bibliotece - wiele bibliotek już je ma i sobie ocenić
a i kupić można sporo taniej jeszcze wydanie I-sze sporo taniej ... nawet na naszym forum co i rusz jakiś kolega odsprzedaje a ceny bywają bardzo zachęcające - wystarczy troszkę poszukać
alvarofun napisał(a):
no własnie musze sobie kupić, tylko troche przeraża mnie cena, przeszło stówke:/ boje sie że kupię tą książkę i dalej bedzie taka lipa jak jest do tej pory.....[/color]
uwiez mi, nie bedzie lipy. nigdzie niema tak super wytlumaczonych podstaw jak tam. tez sie wachalem czy kupic ale kupilem i nie zaluje. chyba nikt nie zaluje. z nia jestes w stanie nauczyc sie wiecej i szybciej anizeli uczac sie samemu.