W uproszczeniu wygląda to tak.
Przylatuje ramka po UART, parsujemy dane (to powiedzmy że już opanowałem)
wyświetlamy daną na wyświetlaczu LED non stop, czyli ramka=LED, ramka=LED itd. Ot po prostu taki drugi wyświetlacz po przeciwnej stronie.
Teraz do tego są 4klawisze, każda Kobita ma swój klawisz, kładzie na wadze tackę z towarem (koreczki śledziowe

), naciska klawisz, w tym momencie masa jest znana (przylatuje cały czas) wysyłamy numer Kobity (klawisza) przez drugiego UARTA (po wizfi potem, ale to nie jest istota problemu, na razie

), a wraz z numerem, masę/tarę i co tam jeszcze potrzeba.
Algorytm w sumie prosty jak drut, stąd brak jakiś opracowań w tej kwestii.
Nie wiem, czy prosta funkcja obsługi klawisza nie będzie mi wysypywać ramki uarta/wizfi, bo w momencie naciśnięcia na klawisz np. jak będzie wylatywać dana z poprzedniego wciśnięcia.
Tzn. wyglądać do będzie tak, że urządzenie bedzie wysyłać daną po wizfi tak długo dopuki serwer nie odpowie że daną odebrał, ale w tym momencie mogą nastąpić inne ważenia, kolejkę przewiduje na jakieś 4-8 ważeń, serwer będzie przyjmować 32 stanowiska w jednym czasie, stąd czasem może dostawać czkawki.
To tak poglądowo jak to będzie wyglądać.
Dlatego szukam całkiem nie blokującej funkcji i SuperDebounce wydawał sie najlepszy do tego

.