Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 30 sty 2025, o 22:45

Strefa czasowa: UTC + 1

Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 sie 2013, o 22:36 
Użytkownik

Siema, dopadłem rodka r680i, wymęczony z wyrwanymi gniazdami rca, dwu-piętrowe.
Chciałbym go uruchomić no ale nie wiem co do czego z tymi rca.
Obrazek
Wie ktoś może który pad do czego? który do białego i czerwonego? jeden wspólny sygnał w rca to ten w środku tak?
Ma ktoś manuala do tego wzmacniaka?
Jakie maksymalnie napięcie zasilania można podać? bo mam zasilacz 15,6V 200W(spada do 15,2V przy 50W) a jak jest z tym REM, mogę je spiąć z plusem?
A jak się mostkuje wyjścia dwóch kanałów to bez znaczenia który plus do minusa zewrzemy i który plus z minusem podłączymy do głośnika?

Z góry dzięki za odp. i sorry za newbie pytania ale nie znam się na audio...

edit:
Fota panelu(z neta):

Nie dość że zdjęcie za duże i "rozwala" układ strony to jeszcze narusza postanowienie:
http://forum.atnel.pl/topic44.html
usuwam - Różowy J.

I jak mostkuje CH5 i CH6 to przy rca podpinam sygnał do ch5 i ch6 czy do jednego z nich czy jak?

Ostatnio edytowano 26 sie 2013, o 11:41 przez Doctore, łącznie edytowano 1 raz

cytowanie selektywne  Cytuj  
PostNapisane: 26 sie 2013, o 00:00 
Użytkownik

Po kolei:
1. zdjęcia wstawiamy za pomocą opcji dodaj obrazek
2. Wspólny to ten podłużny, lewy i prawy możesz dobrać doświadczalnie podłączając sygnał i sprawdzając który kanał gra
3. Maksymalne napięcie to zazwyczaj jest jakoś 16-18V, ale to najlepiej zajrzeć w jakiś dokument od niego
4. REM możesz spiąć z plusem. Normalnie ze stacyjki masz zasilanie dopiero przy przekręceniu kluczyka