Kanał - ATNEL tech-forum
Wszystkie działy
Najnowsze wątki

Teraz jest 22 gru 2024, o 10:36

Strefa czasowa: UTC + 1

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 kwi 2013, o 17:49 
Nowy

Hej, Mam 21 lat i jestem studentem kierunku bardziej związanego z materiałami jakimi wytwarza się układy scalone niż programowaniem i budowaniem układów. Warto by było czymś sie w życiu zainteresować (niekoniecznie kierunkiem studiów który prawdopodobnie był chybionym strzałem). Stąd też mam kilka pytań
1. Od czego zacząć zabawe w programowanie procesorów AVR ? Niestety nigdy nie miałem doczyniania z językiem C (no może coś tam na studiach jakieś dodawanie macierzy przez kompilacje w linuxie). Szukam odpowiedniej książki czytając opinie czytelników kupiłbym książkę Pana Kardasia ale cena jest troche wysoka jak na studenta. Boje też sie wydawać dużej sumy bo może być tak że szybko się zniechęce i książka będzie stałą w biblioteczce tak jak 5 tomów fizyki Resnicka Holliday'a.
2. Czy warto odrazu inwestować w płytki stykowe i programatory czy lepiej zająć sie nauką programowania?
3 Czy potrzebna jest duża znajomośc elektroniki? Niestety z moją wiedzą obecną to chyba tylko wiem co to jest rezystor :( Mógłby ktoś polecić jakąś książke dla dzieci/pdf napisaną w przestępnym języku aby zgłębić wiedze?

Dodam że tematyką zainteresowałem sie po przeczytaniu paru projektów robotów z których wyniklo że najpierw trzeba umieć programować. Zajrzałem na youtube gdzie znalazłem filmiki Pana Kardasia i nawet mnie to zaciekawiło oraz dowiedziałem sie że bez obaw mogę na tym forum napisać.

Pozdrawiam!

PostNapisane: 29 kwi 2013, o 17:54 
Moderator

Pewnie, że bez obaw możesz napisać - ale pozwolisz, że ja nie odpowiem na twoje pytania ponieważ i tak uznałbyś je za tendencyjne.